2011-06-27, 18:03
Medlem
Hejsan, fick precis hem ett trevligt brev angående att Lindorff Svergie (inkassoföretag) har gjort en kreditupplysning på mig. Självklart såg jag ju detta efter att dom hade stängt, men är det någon annan som har varit med om detta. Jag har varken köpt något eller gjort något annat konstigt.
Citera
2011-06-27, 19:55
Medlem
Olympiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungen_84
Hejsan, fick precis hem ett trevligt brev angående att Lindorff Svergie (inkassoföretag) har gjort en kreditupplysning på mig. Självklart såg jag ju detta efter att dom hade stängt, men är det någon annan som har varit med om detta. Jag har varken köpt något eller gjort något annat konstigt.

Tror att det numera är lag på att personen i fråga måste informeras om en kreditupplysning görs på denne. Dvs någon har antagligen gjort en kreditupplysning på dig.
Citera
2011-06-27, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olympius
Tror att det numera är lag på att personen i fråga måste informeras om en kreditupplysning görs på denne. Dvs någon har antagligen gjort en kreditupplysning på dig.

Du menar att någon gjort en upplysning via Lindorff?
Citera
2011-06-28, 12:41
Medlem
Olympiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungen_84
Du menar att någon gjort en upplysning via Lindorff?

Mest troligt ja.
Citera
2011-07-08, 00:24
Medlem
Lindorff är galna. Ockrare och de mest skamlösa av alla inkassoföretag. Förvånar mig inte att de ägnar sej åt sånt fulspel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in