2011-06-27, 09:16
Medlem
Frn torsdag till sndag stoppade jag i mig 10mg Xanor, 30mg Stesolid och 22,5mg Imovane. P sndagen tog jag bara 7,5 Imovane och 2,5 mg Xanor.

Har pissprov p tisdag allts bara ca 35 timmar efter sista tabletten. Jag kan skjuta p det en dag eftersom jag har ett annat mte exakt samma tid. Kan jag klara mej?
Citera
2011-06-27, 10:09
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Imovane r iaf lugnt
Citera
2011-06-27, 10:44
Bannlyst
Tyvrr, du r krd. Diazepam har en vldigt lng halveringstid.
Citera
2011-06-27, 11:09
Medlem
JiseOnes avatar
Som sagt s r du tyvrr krd, ven om du skjuter upp det till dagen efter..
Citera
2011-06-30, 12:40
Bannlyst
Mest imponerad r jag av alla mindre begvade som petar i sigdiverse preparat sen lgger upp en trd * HJLP pissprov om 2 dagar vad gra ????*

Ett pyttelitet supertips som alltid funkar r att inte peta i sig ngot alls.. Darwin grter i sin grav
Citera
2012-04-13, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nocolus
Mest imponerad r jag av alla mindre begvade som petar i sigdiverse preparat sen lgger upp en trd * HJLP pissprov om 2 dagar vad gra ????*

Ett pyttelitet supertips som alltid funkar r att inte peta i sig ngot alls.. Darwin grter i sin grav

Du har alldeles rtt men ibland tar suget ver och nr man vl ltit suget snurra i tankarna tror man att man fixar det. Fast inners inne kanske man nd vet att det r krt. Hur som helst, sen petar man i sig skiten och s brjar "ngestskrivandet" r p F.B.

Vgar nstan pst att allt detta tillhr den mnskliga naturen p ngot stt, alla vill vi ju m bra (om inte annat s fr stunden iaf). Men det r minst lika mycket mnsklig natur att INTE vilja ta koncekvenserna av sina mindre genomtnkta handlingar

/Rizzzzo7
Citera
2012-04-17, 23:10
Medlem
Spliffmeisters avatar
Det r totalt krt fr dig mannen haha, sist jag kkade Stessar (typ 200 mg p en vecka) s pissade jag positivt i 3 veckor! Diazepam har en ruggigt lng halveringstid..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in