2011-06-26, 14:41
Medlem
Indos avatar
Hej tänkte berätta om en tripp som en familjemedlem till mig var med om förra året.
Jag ska försöka och skriva så gott jag kan,och jag skriver detta för att jag vill dela med mig av denna berättelsen.
Jag skriver det den här personen har berättat för mig.
Personen detta handlar om kommer jag kalla "Marty".

Det var en fredagskväll,klockan var väl runt 8-9 på kvällen.Marty hadde festat lite lätt på kvällen med sina polare.
Dom satt och drack öl och hadde det allmänt trevligt.lyssnade på musik,diskuterade livet med mer.
Mitt i allt detta så berättar en av Martys kompisar (Shaggy) att han har ett gäng E på sig,Nice tänkte Marty och frågade om han kunde få köpa loss ett par,Sagt och gjort. Marty hadde nu ungefär runt 7 tabletter.
Han börjar med att slänga i sig två stycken,efter tjugo minuter utan att känna nånting så kastar han i sig två till.
Efter ytterligare thugo minuter så börjar han att må bra och känna eurofi,Han är lycklig med andra ord.
Han sitter och överväger om han ska pusha lyckan ännu mer och bestämmer sig för att trycka i sig dom tre sista han har kvar. Sagt och gjort,Nu börjar det snurra med tanke på alkoholen han hadde intagit plus ett par holkar.

Dom går ut från lägenheten och börjar promenera,Nånstans här så slår det slint i Martys huve,Han springer runt och söker sig till höga höjder (Hoppar från bilar med mer).
Och blir utav någon anledning väldigt aggresiv mot dom andra i hans umgänge,Shaggy och dom andra blir oroliga och nervösa då Marty börjar att se mer och mer hotfull ut.
Jag citerar Shaggy : "Din blick var helt tom och svart,Vi trodde du hade fastnat i det där".
Umgänget lämar marty då han börjar bli alldelles för aggresiv (idiotiskt att lämna nån i det tillståndet i know).

Marty får lusten att hoppa från en väldigt hög höjd och börjar sakta men säkert promenera mot den högsta bron vi har här i den här staden. När han nästan har kommit fram för att hoppa från bron så är det nånting som sätter stopp för han,han säger sig inte veta vad det var.Men nånting fick han att vända och gå tillbaks.
Han känner sig för att stanna och vila och lägger sig på en bänk och blundar.
Då han hör att någon säger : somnar du här så kommer du dö. Han känner igen rösten från en flicka som han varit tillsammans med tidigare. Han har berättat för mig att han inte var säker på om hon var med honom eller om han bara hörde i syne.
Sen är det svart,Han vaknar upp på förmiddan nästa dag i soffan hos en vän och undrar direkt vafan som har hänt.
På mobilen har han flera missade samtal och sms från kompisar som varit oroliga för honom.
Enligt vännen han var hos så hadde Marty kommit dit på natten och kastat sten på balkongen,vännen hadde släppt in honom och tagit hand om honom.gett han benso så att han kunde somna.

SLUT.

Nåväl,jag är ingen superskrivare så jag vet att det här knappast är ett mästerverk men jag ville gärna skriva av mig och berätta om den här "Trippen" om man nu kan kalla det en tripp.
Over And Out!
Citera
2011-06-26, 17:00
Medlem
Zazzles avatar
Var Marty en erfaren Eare? Tycker det låter rätt dumt att trycka i sig 7knappar på en gång...
Hur kommer det sig att det är du som skriver denna rapport och inte Marty?
Det känns som att det inte finns så mycket att diskutera här.
Citera
2011-06-26, 18:32
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zazzle
Var Marty en erfaren Eare? Tycker det låter rätt dumt att trycka i sig 7knappar på en gång...
Hur kommer det sig att det är du som skriver denna rapport och inte Marty?
Det känns som att det inte finns så mycket att diskutera här.
nej ingen erfarenhet.
Och intag gjordes inte på en gång var ett mellanrum mellan dom.
Jag skriver den för att han varken har tid eller lust att sätta sig och skriva.
Jag skriver det han har berättat för mig punkt.
Citera
2011-06-26, 18:33
Medlem
Sirmesss avatar
Va många han slängde i sig !? räcker det inte med 1 ?
Citera
2011-06-26, 18:35
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirmess
Va många han slängde i sig !? räcker det inte med 1 ?
7 stycken.
Det var väl därför allt gick så snett. Han var ju på väg till en bro för att hoppa.
Och det hade garanterat lett till ett dödsfall
Citera
2011-06-26, 19:20
Medlem
Zazzles avatar
Att trycka i sig 7st på 40minuter är väl mer eller mindre "på en gång" i min mening. Det har ju knappt hunnit kicka in ännu.

Men då har han ju lärt sig att det kanske räcker med 1 eller 2 till nästa gång ^^
Citera
2011-06-26, 19:24
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zazzle
Att trycka i sig 7st på 40minuter är väl mer eller mindre "på en gång" i min mening. Det har ju knappt hunnit kicka in ännu.

Men då har han ju lärt sig att det kanske räcker med 1 eller 2 till nästa gång ^^
Exakt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in