ja den saken som är över alla inlägg där man kan bläddra, vet inte hur jag fick dit den då jag inte varit i kontrollpanelen, men störande där den som fan, snälla hjälp mig
ja den saken som är över alla inlägg där man kan bläddra, vet inte hur jag fick dit den då jag inte varit i kontrollpanelen, men störande där den som fan, snälla hjälp mig
Klicka på "visningsalternativ", sen "Växla till linjär visning", det borde funka.
Jag har aldrig ändrat från linjär visning, men för en liten stund sedan fick jag också den förbannade rutan, höll på att bli vansinnig.
Jag gick in i kontrollpanelen, såg att det fortfarande stod linjär visning, sparade dock igen och nu är allt som vanligt. Höll på att bli galen där, fan vad irriterande det var.
har Linjär - Äldst först som du ser på bilden. men samma skit endå, har inte ens varit inne i kontrollpanelen så måste kommit åt något snabbkomando, ja vet inte hur men fel är det
har Linjär - Äldst först som du ser på bilden. men samma skit endå, har inte ens varit inne i kontrollpanelen så måste kommit åt något snabbkomando, ja vet inte hur men fel är det
edit: gick in och ändrade till hybrid sen sparade för att sedan sätta Linjär - Äldst först igen och spara igen, funkade så var väl någon bugg eller något ! .. men tack för svar !