2011-06-25, 03:30
Medlem
Det ær før mig helt obegripligt.

Vad tjænar man på det att skryta till andra anonyma på ett forum på nætet.

Eller trollar som många verka gøra hær.

Citera
2011-06-25, 03:34
Medlem
jag-bara-ljugers avatar
För somliga tycker det är roligt att skapa onödig disskution och sprida upp "ryktet" lite.
Som du! Inte fan är du dansk
Citera
2011-06-25, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jag-bara-ljuger
För somliga tycker det är roligt att skapa onödig disskution och sprida upp "ryktet" lite.
Som du! Inte fan är du dansk

Haha vem fan har sagt att jag ær dansk
Citera
2011-06-25, 03:56
Medlem
Gaugenhauzs avatar
Det spelar ingen roll om man ær anonym, vissa vill fortfarande bli igenkænda før sitt nick.

Att trolla kan faktiskt vara kul ibland. Du bør testa det!
Citera
2011-06-25, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaugenhauz
Det spelar ingen roll om man ær anonym, vissa vill fortfarande bli igenkænda før sitt nick.

Att trolla kan faktiskt vara kul ibland. Du bør testa det!

Tycker det allt för sorgligt att man ska behöva ljuga sig fram för att komma i bättre dagar anonymt för att bli anonym kändis på gott och ont.

Då har det gott riktigt illa att man söker sådan bekräftelse på nätet.

Trolleri lekis stadiet och förstör för alla oss som söker riktigt information på nätet.

Bättre att skapa en egen trolleri sida där man kan ljuga hejvilt.
Citera
2011-06-25, 10:20
Medlem
Falcãos avatar
Många människors verkliga liv är så sorgligt att de helt enkelt behöver skapa sig en alternativ identitet på nätet där de kan låtsas vara den de önskar att de var. Sedan finns det naturligtvis de som trollar bara för att de uttråkade och vill ha lite uppmärksamhet också.
Citera
2011-06-25, 17:02
Medlem
KiaWs avatar
Psykiska problem -> PoP
/Mod
Citera
2011-06-25, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Det ær før mig helt obegripligt.

Vad tjænar man på det att skryta till andra anonyma på ett forum på nætet.

Eller trollar som många verka gøra hær.

E-penis. Och sen så träffar ju många fb'are faktiskt varandra irl. De som gör det ljuger dock sällan.
Citera
2011-06-25, 17:10
Medlem
adagios avatar
Jadu, för att känna sig bättre i jämförelse med sina forum-peers skulle jag tro. Varför man nu vill göra det är nog för att ens vardag är ganska grå i övrigt.
Citera
2011-06-25, 17:14
Moderator
Psilosophers avatar
Det ligger i människans natur att ljuga. Vad vi gör här är att berätta små historier för varandra, och historieberättande vinner i regel på att man skarvar lite här och där, samt att man downright ljuger.
Citera
2011-06-25, 19:08
Medlem
Jag kan ta ett exempel. Det finns många som snackar om den berömd Flashback-kuken och att den är si och så stor osv... för att bräcka alla andra brukar jag då överdriva redigt rejält mycket och säga att jag behöver en 125 liters sopsäck som kondom... nu är det ju ingen som tror på mig när jag skriver det men det gör inget... jag skriver på det viset för att höja ribban till en både abnorm och absurd nivå... ur den synvinkeln trollar jag ju inte för att jag inte förväntar mig att nån ska vara så dum att dom tror att jag verkligen har så stor kuk...

Citera
2011-06-26, 14:00
Medlem
Ovanstående människa har humor... Sånt uppskattas!

Jag vet inte. Däremot gillar jag att provocera mycket, både IRL och Online. Ljuga anser väl jag är för mentalt svaga människor som behöver bekräfta sin eller andras existens såpass mycket att man går till överdrift... Det är dock inte baserat på någon fakta utan är min subjektiva fördom. Antagligen är inte alla mentalt svaga. Nevertheless är det väl något som inte klaffar när man måste hävda sig genom att ljuga...

Fast jag kan ha fel, även solen har sina fläckar. // nc!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in