2011-06-24, 14:24
Medlem
tigertompas avatar
Hej

Tänkte att jag kunde starta en tråd om det här. Vad är er upplevelse och vad har ni för erfarenhet av Femdom och personer som kallar sig Dominor i irl. Upplever ni samma sak som jag gör att många Dominor är osäkra på sig själv och att det t.ex inte är så öppet klimat på olika sidor som är inriktad på bdsm eller femdom?
Citera
2011-06-25, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigertompa
Hej

Tänkte att jag kunde starta en tråd om det här. Vad är er upplevelse och vad har ni för erfarenhet av Femdom och personer som kallar sig Dominor i irl. Upplever ni samma sak som jag gör att många Dominor är osäkra på sig själv och att det t.ex inte är så öppet klimat på olika sidor som är inriktad på bdsm eller femdom?

Vilka fler sidor än darkside.se finns det?
Dom dominorna ja har träffat har oftast varit trasiga på ett eller annat sätt (kan bero på att jag också är trasig och därför enklare får kontakt med trasiga människor). Men jag får för mig att Dominor är ett väldigt speciellt släkte i alla fall. Kvinnor som på ett eller annat sätt inte "passar" in i samhället och på något sätt hamnar utanför. Kan bero på att de så kraftigt utmanar den rådande könsordningen också. I slutändan är ju alla individer med olika personligheter och bakgrunder precis som överallt annars.
Citera
2014-02-09, 20:36
Medlem
Väldigt svåra att få kontakt med brukar de vara iaf, förmodligen pga överskottet av ug-killar
Citera
2014-02-09, 23:15
Medlem
Bump här!
Är ny ute, träffat några, men svårt att hitta vettiga människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in