• 5
  • 6
2011-06-26, 18:50
Medlem
Ditt agerande är inte Ok. Du måste släppa tjejen lite, du kan inte hålla henne instängd vilket det känns som eftersom du verkar ha ett kontrollbehov. Du har inte ensamrätt på bruden, ingen har det inte ens gifta par. Men återigen, du överreagerar. När sådant "händer" mig så brukar jag bara stå bredvid min tjej och låtsas som ingenting och flyter med in i diskussionen och kanske eventuellt säger fortsätt prata ni jag ska mingla vidare Du måste utstråla självsäkerhet, det gjorde du inte.

Hade du vetat med all säkerhet att det hade varit något fuffens på G så hade du kunnat springa in i massan och sära dom och agerat Vikingpolisen och vrålat till din brud "Flickvän, AVBRYT AVBRYT!"
Citera
2011-06-26, 21:36
Bannlyst
Nja, du gjorde fel. Du skulle spöat skiten ur horan.
Citera
2011-06-26, 22:32
Medlem
Dreamstates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wololoo
hoppas du är ironisk

Absolut inte, jag är helt seriös.
Citera
2011-06-27, 12:32
Bannlyst
Var med om en liknande händelse här i helgen. Min tjej satt och pratade med en gammal barndoms kompis. Saken är den är att hon satt och höll om honom efter en stund. Jag blev naturligtvis inte glad men jag litar på henne och hon förklarade att det bar en helt vänskaplig gest och det tror jag på. Vi diskuterade saken och nu är den ur världen, det är inte ok att göra som du gjorde! Man kan inte sätta upp regler eller bestämma hur andra människor ska bete sig. Men jag tycker absolut att man ska diskutera med sin partner om var man har sina "gränser" om vad man tycker är ok! Sen är det upp till var och en hur man vill göra i stundens hetta omddu inte redan är fuckad från din tjejs sida så ta och prata igenom allting en gång för alla och funkar inte det, lämna varandra!
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in