2004-10-26, 20:17
Medlem
Boogaloos avatar
Millwall-Liverpool i Ligacupen på Viasat Sport 1 om dryga tjugo.
Citera
2004-10-26, 21:15
Medlem
SuperMarios avatar
Chelsea vs West Ham

Visas morgondagens match mellan Chelsea - West Ham på någon kanal? Hade varit himla trevligt att se den matchen, men jag har inte hittat någon kanal som visar den...

... får kanske ringa O'learys och höra om de tänker visa detta otroliga möte!
Citera
2004-10-26, 21:37
Bannlyst
Tur har man, visst visas den pa TV har...

1-0, Frank Lampard...
2-0, Joe Cole...
3-0, Glen Johnson...
Citera
2004-10-26, 21:58
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperMario
Visas morgondagens match mellan Chelsea - West Ham på någon kanal? Hade varit himla trevligt att se den matchen, men jag har inte hittat någon kanal som visar den...

... får kanske ringa O'learys och höra om de tänker visa detta otroliga möte!
Det verkar inte så. Viasat Sport har rättigheterna i Sverige och enligt deras hemsida visar de Man City-Arsenal imorgon.

Och visar inte de så blir det nog tufft att se matchen, såvida du inte hittar någon pub som får in engelska kanaler.
Citera
2004-10-27, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boogaloo
Millwall-Liverpool i Ligacupen på Viasat Sport 1 om dryga tjugo.

Javisst...Kollade Du pa matchen...?...

http://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=234070&lid=2&cpid=2&title=Four+arres ted+in+crowd+trouble
Citera
2004-10-27, 17:56
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Javisst...Kollade Du pa matchen...?...

http://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=234070&lid=2&cpid=2&title=Four+arres ted+in+crowd+trouble
Och Expressen hakade på också (ser ni Gordon Strachan?).

Jag såg matchen, en dålig sådan med ett fullständigt värdelöst Mill. Det enda man höjde på ögonbrynen för var den stundtals fantastiska stämningen och så publiktrubblet då.

Det lustiga var att LFC-fansen stod på en sektion med en stor banderoll märkt "Millwall against Racism" och flera andra liknande. Dels fattar jag inte att de fick vara kvar där och dels var det ironiskt eftersom hemmapubliken ughade gästernas svarta spelare.

Men jag gillar cuperna som fan, det händer lite runtomkring där som aldrig händer i Premiership.
Citera
2004-10-27, 18:02
Bannlyst
Gordon...!...HaHa...

Citat:
Jag såg matchen, en dålig sådan med ett fullständigt värdelöst Mill. Det enda man höjde på ögonbrynen för var den stundtals fantastiska stämningen och så publiktrubblet då.

Kan bara halla med, missade dock forsta 35...

Citat:
Men jag gillar cuperna som fan, det händer lite runtomkring där som aldrig händer i Premiership.

Och ikvall har vi Chelsea mot West Ham...Den som lever far se...
Citera
2004-10-27, 18:04
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Och ikvall har vi Chelsea mot West Ham...Den som lever far se...
Skulle gärna ha sett den, men Viasat Sport tycker att Man City-Arsenal är hetare.
Citera
2004-10-27, 18:09
Bannlyst
Citat:
Skulle gärna ha sett den, men Viasat Sport tycker att Man City-Arsenal är hetare.

Det var ju rackarns synd...

Och hur fan kan dom tycka att den matchen ar hetare...???...Arsenal hit och Arsenal dit...Nar idioten Fredriksson pa Canal+ kommenterar Arsenal haller man fan pa att sla sonder TV:n alternativt skicka ut genom fonstret...

Tur har jag iaf, da jag kan se matchen...
Citera
2004-10-27, 18:35
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:

1-0, Frank Lampard...
2-0, Joe Cole...
3-0, Glen Johnson...

Vore ju snopet..

Verkar inte vara någon kanal som visar matchen. Den är ju klart hetare än City-Arsenal. Synd alltså.
Men om man tvunget måste se dessa klubbar kan man tuna in Chelsea TV och kolla PL-mötet lagen emellan från 2001. 19.30 börjar det.
Citera
2004-10-27, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Vore ju snopet..

Nagot...!...

Fan ocksa, jag har just upptackt att jag inte alls kan se matchen...Informationen pa TV-bolagets hemsida var fel...Shit...!...
Citera
2004-10-27, 20:57
Bannlyst
Foljer matchen via BBC Live Five...Och antligen sager jag, antligen sa far han trycka dit den...!...Kezman...!...1-0...!

EDIT: Penalty for Chelsea...Lampard steps up and..............the goalie makes the save...Shit...!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in