Tjena! Behöver ett program som kan cracka adminstratör lösenordet (ifall de fungerar) och jag hittade ett par som verkade bra. Men efter att jag surfat runt på internet såg jag att dessa var fake. Nu vill jag bara få reda av er ifall de verkligen fungerar. Här är länkarna:
Tjena! Behöver ett program som kan cracka adminstratör lösenordet (ifall de fungerar) och jag hittade ett par som verkade bra. Men efter att jag surfat runt på internet såg jag att dessa var fake. Nu vill jag bara få reda av er ifall de verkligen fungerar. Här är länkarna:
jag prövade detta program, men det resulterade i att min data kraschade. Däremot funkar den och sätta igång, jag är osäker för jag kan ha råkat göra något fel. Kan någon skriva hur man använder programmet?
jag prövade detta program, men det resulterade i att min data kraschade. Däremot funkar den och sätta igång, jag är osäker för jag kan ha råkat göra något fel. Kan någon skriva hur man använder programmet?
finns tusentals sådana program, vissa säger att de fungerar och rent av skit medan andra säger att de verklige fungerar och gör det också.
tricket här att som privatperson hitta just dem.
det finns erd commander (tror den hette så) som man bränner på en skiva och startar med den brända skivan för att komma till en meny där du får välja nytt admin lösen (man behöver inte cracka det alltså).
därefter är det bara att start om datorn utan skivan och logga in med lösenet man valde.
finns fler sådana program. hirens bootcd ska nog ha något, "reset windows password" är något annat.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!