2004-10-27, 20:56
Medlem
Damericuss avatar
Ja nu är allting helt cp jag kan inte se en endaste bild eller jo jag kan se Henkkos avatar men det är också den enda bilden på hela FB som jag ser.
Citera
2004-10-27, 21:04
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damericus
Ja nu är allting helt cp jag kan inte se en endaste bild eller jo jag kan se Henkkos avatar men det är också den enda bilden på hela FB som jag ser.
Näe?

Inte för mig iaf...
Citera
2004-10-27, 21:17
Medlem
Har de nya servrarna kickats igång redan? För första gången på mycket länge kan jag besöka FB efter 19:00 utan att drabbas av mikrostress av väntetiderna.
Citera
2004-10-27, 21:26
Medlem
Damericuss avatar
still not working, jag kan ju inte vara den enda med det här problemet, massa kryss överallt inga knappar...
Citera
2004-10-27, 21:48
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Både ny server och ökad bandbredd väntar runt hörnet.
I slutet av november händer det grejer.
Och igår betatestade jag även vår nya chat. den är inte klar ännu, men snart så ...

admin

Admin,

Vad är det för hårdvara som FB snurrar på?
Citera
2004-10-27, 22:41
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Just det. Glömde jag att säga.
Forumet slår nya rekord för varje månad. Att det går segt beror på antalet besökare som bara blir fler och fel. Inga problem. Vi har läget under kontroll. Men det kan vara lite segt under vissa tider någon månad till.

admin

Är det verkligen sant att vi slår rekord för varje månad när det var flest folk här i Juni, borde det inte nån gång ha blivit mer då? Eller du menar sammanlagt? Finns det några siffror på antalet unika besökare per månad?

Citat:
Flest uppkopplade användare samtidigt var 784, 2004-06-04 klockan 13:38.
Citera
2004-10-27, 23:10
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esping
Har de nya servrarna kickats igång redan? För första gången på mycket länge kan jag besöka FB efter 19:00 utan att drabbas av mikrostress av väntetiderna.
Admin sa ju att först i november plockas de nya servrarna ut, för att sättas i bruk. Jag tror även dom annonserar om att dom har uppdaterat sig själva...
Citera
2004-10-28, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Jag tror även dom annonserar om att dom har uppdaterat sig själva...
Inside information?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in