en liten fråga, eller kanske anmärkning snarare. på sista tiden verkar det ofta ha blivit nån slags överbelastning på era servrar, har jag rätt? det händer ständigt att man får vänta i över minuten för att komma dit man vill. beror det på de nya smileysarna eller är det andra problem ni har? fruktansvärt enerverande är det i alla fall. (jag har 10mb bredband så min uppkoppling är det inget fel på)
Jo Admin & Root är medvetna om problemet, bland annat därför dom ändrat i sökfunktionen (antal tecken ökat samt längre tid mellan sökningarna).
Admin har lovat nya servrar under hösten, så borde dyka upp snart..
en liten fråga, eller kanske anmärkning snarare. på sista tiden verkar det ofta ha blivit nån slags överbelastning på era servrar, har jag rätt? det händer ständigt att man får vänta i över minuten för att komma dit man vill. beror det på de nya smileysarna eller är det andra problem ni har? fruktansvärt enerverande är det i alla fall. (jag har 10mb bredband så min uppkoppling är det inget fel på)
det måste vara fler än jag som märkt av detta
Både ny server och ökad bandbredd väntar runt hörnet.
I slutet av november händer det grejer.
Och igår betatestade jag även vår nya chat. den är inte klar ännu, men snart så ...
Just det. Glömde jag att säga.
Forumet slår nya rekord för varje månad. Att det går segt beror på antalet besökare som bara blir fler och fel. Inga problem. Vi har läget under kontroll. Men det kan vara lite segt under vissa tider någon månad till.
Både ny server och ökad bandbredd väntar runt hörnet.
I slutet av november händer det grejer.
Och igår betatestade jag även vår nya chat. den är inte klar ännu, men snart så ...
admin
satt du och chattade med dig själv? var det givande?