2011-06-23, 23:37
Medlem
Hej! Hoppas på att någon kan svara på detta för blir tokig snart Jag har vart tillsammans med min kille i ca 2,5år. I början var vårt sex HUR bra som helst. Jag tyckte att han var en gud i sängen och han är den ända kille hitintills som har kunnat ge mig orgasm efter orgasm. Vi kunde hålla på hur länge som helst,vi testade nya saker, jag gav, han gav och båda njöt helt enkelt. Jag ÄLSKADE vårt sexliv.

Men sen för ca ett år sen hände det någonting. Helt plötsligt är vårt sexliv skitdåligt rent ut sagt! Vi har sex varje gång vi ses och det är han som tar initiativet men då vi ska ha det så börjar det med att han tar på mina bröst/rumpa tills han blir tänd vilket han blir med en gång. Han tar ALDRIG "där nere". Och eftersom han blir tänd på en sekund så är det pang på dvs inget förspel alls vilket innebär att jag inte ens har hunnit bli våt än = glidmedel! Därefter håller vi på i ca fem minuter och precis då när jag har blivit tänd så kommer han eller slutar för att "han inte orkar mer" och ber mig att suga eller runka i stället. Han ber mig alltid suga och runka och jag gör det för jag tycker om att se honom njuta. MEN har inte slickat mig på 1,5 år och inte smekt/pullat mig på ett år. Jag har inte kommit på ett år!!!

Jag vet inte vad problemet är eftersom han vill ha sex varje gång utan att jag säger till, han njuter utav de då vi väl har det(det märks) och han tycker jag är attraktiv vilket jag faktiskt är(han får stånd av att bara titta på mig) och jag har frågat honom flera gånger vad problemet är om det är något fel på mig eller om jag gör något fel men då säger han att han inte vet varför och säger att jag är tjatig och jobbig och sen erbjuder han sig att slicka mig/pulla mig men sen är det samma sak igen, jag ger men får ingenting tillbaka. Vill inte behöva tjata på honom heller. Men jag känner att jag inte får ut något utav vårt sex. Jag får aldrig någonting.

Jag vet att det är skitsvårt att svara på men VAD FAN ÄR PROBLEMET? är han ego eller är det jag som överdriver? :S
Citera
2011-06-23, 23:39
Medlem
Dr_Dollars avatar
Tvättar du dig ordentligt..?
Citera
2011-06-23, 23:39
Medlem
Han är otrogen
Citera
2011-06-23, 23:41
Medlem
Otrogen? tror du det? :O
Ja jag har jätte bra hygien då jag tycker att det är jätte viktigt! Jag har frågat honom om det är det som är problemet men han säger att det inte är något problem och att jag ska sluta tjata :-S
Citera
2011-06-23, 23:41
Medlem
Låt han inte stoppa in slangen tills han slickat dig.
Men låter jätte konstigt att han inte gör något fast än att du snackat med han.
Citera
2011-06-23, 23:42
Medlem
Fettopappas avatar
Din fitta luktar antagligen fisk.
Tvätta dig och be honom bara slicka/pulla dig!
Citera
2011-06-23, 23:43
Medlem
JochenBeles avatar
Hej! Kör lite rollspel!
Pröva lite sexiga undisar, en ny frisyr därnere kombinerat med en stripp istället för fredagsporrfilmen OCH HÅLL HONOM PÅ HALSTRET! Se men inte röra, han ska bli rejält upphetsad och sen är det du som bestämmer vad han ska FÅ göra!
Killar är djur och ska hållas kort. BTW jag är kille så jag vet jag snackar om

Lycka till!
Citera
2011-06-23, 23:43
Medlem
barA-kruTs avatar
Din mutta luktar... enda anledningen
Citera
2011-06-23, 23:44
Bannlyst
Men han knullar dig fortfarande ju. Du får fortfarande kuk. Kommer du inte av att han knullar dig?
Citera
2011-06-23, 23:47
Medlem
LillePs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tottilotti
Otrogen? tror du det? :O
Ja jag har jätte bra hygien då jag tycker att det är jätte viktigt! Jag har frågat honom om det är det som är problemet men han säger att det inte är något problem och att jag ska sluta tjata :-S

OT Ta inte alla flashbackare allt för seriöst. Förövrigt har jag ingen aning varför han gör som

OnT Förövrigt har jag ingen aning varför han gör som han gör
Citera
Medlem
Okej jajo det kanske skulle kunna funka! Får testa lite rollspel och se om det får igång honom ;-)

Men jag vet själv att jag inte har några problem där nere, har väldigt god hygien och har hört det i från många killar. Han sa det nästan jämt i början att jag har en väldigt lukfri och fräsh fitta. Jag har "hotat" med att ger inte du så ger inte jag. Då får jag kanske en gång och sen är det samma visa igen.. vill inte tjata för mycket heller för han tycker som sagt att det börjar bli tjatigt :/ och jag älskar sex så vet inte vad jag ska göra. Och jag får kuk ja, men jag hinner inte komma på 5 minuter :S
Citera
Medlem
bnks avatar
Har han/du lagt på sig i vikt under den här tiden? Har han blivit tjock så kanske han inte orkar, har du blivit tjock så är du helt enkelt inte attraktiv längre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in