Hej! Hoppas på att någon kan svara på detta för blir tokig snart
Jag har vart tillsammans med min kille i ca 2,5år. I början var vårt sex HUR bra som helst. Jag tyckte att han var en gud i sängen och han är den ända kille hitintills som har kunnat ge mig orgasm efter orgasm. Vi kunde hålla på hur länge som helst,vi testade nya saker, jag gav, han gav och båda njöt helt enkelt. Jag ÄLSKADE vårt sexliv.
Men sen för ca ett år sen hände det någonting. Helt plötsligt är vårt sexliv skitdåligt rent ut sagt! Vi har sex varje gång vi ses och det är han som tar initiativet men då vi ska ha det så börjar det med att han tar på mina bröst/rumpa tills han blir tänd vilket han blir med en gång. Han tar ALDRIG "där nere". Och eftersom han blir tänd på en sekund så är det pang på dvs inget förspel alls vilket innebär att jag inte ens har hunnit bli våt än = glidmedel! Därefter håller vi på i ca fem minuter och precis då när jag har blivit tänd så kommer han eller slutar för att "han inte orkar mer" och ber mig att suga eller runka i stället. Han ber mig alltid suga och runka och jag gör det för jag tycker om att se honom njuta. MEN har inte slickat mig på 1,5 år och inte smekt/pullat mig på ett år. Jag har inte kommit på ett år!!!
Jag vet inte vad problemet är eftersom han vill ha sex varje gång utan att jag säger till, han njuter utav de då vi väl har det(det märks) och han tycker jag är attraktiv vilket jag faktiskt är(han får stånd av att bara titta på mig) och jag har frågat honom flera gånger vad problemet är om det är något fel på mig eller om jag gör något fel men då säger han att han inte vet varför och säger att jag är tjatig och jobbig och sen erbjuder han sig att slicka mig/pulla mig men sen är det samma sak igen, jag ger men får ingenting tillbaka. Vill inte behöva tjata på honom heller. Men jag känner att jag inte får ut något utav vårt sex. Jag får aldrig någonting.
Jag vet att det är skitsvårt att svara på men VAD FAN ÄR PROBLEMET?
är han ego eller är det jag som överdriver? :S
Jag har vart tillsammans med min kille i ca 2,5år. I början var vårt sex HUR bra som helst. Jag tyckte att han var en gud i sängen och han är den ända kille hitintills som har kunnat ge mig orgasm efter orgasm. Vi kunde hålla på hur länge som helst,vi testade nya saker, jag gav, han gav och båda njöt helt enkelt. Jag ÄLSKADE vårt sexliv. Men sen för ca ett år sen hände det någonting. Helt plötsligt är vårt sexliv skitdåligt rent ut sagt! Vi har sex varje gång vi ses och det är han som tar initiativet men då vi ska ha det så börjar det med att han tar på mina bröst/rumpa tills han blir tänd vilket han blir med en gång. Han tar ALDRIG "där nere". Och eftersom han blir tänd på en sekund så är det pang på dvs inget förspel alls vilket innebär att jag inte ens har hunnit bli våt än = glidmedel! Därefter håller vi på i ca fem minuter och precis då när jag har blivit tänd så kommer han eller slutar för att "han inte orkar mer" och ber mig att suga eller runka i stället. Han ber mig alltid suga och runka och jag gör det för jag tycker om att se honom njuta. MEN har inte slickat mig på 1,5 år och inte smekt/pullat mig på ett år. Jag har inte kommit på ett år!!!
Jag vet inte vad problemet är eftersom han vill ha sex varje gång utan att jag säger till, han njuter utav de då vi väl har det(det märks) och han tycker jag är attraktiv vilket jag faktiskt är(han får stånd av att bara titta på mig) och jag har frågat honom flera gånger vad problemet är om det är något fel på mig eller om jag gör något fel men då säger han att han inte vet varför och säger att jag är tjatig och jobbig och sen erbjuder han sig att slicka mig/pulla mig men sen är det samma sak igen, jag ger men får ingenting tillbaka. Vill inte behöva tjata på honom heller. Men jag känner att jag inte får ut något utav vårt sex. Jag får aldrig någonting.
Jag vet att det är skitsvårt att svara på men VAD FAN ÄR PROBLEMET?
är han ego eller är det jag som överdriver? :S