2011-06-23, 23:16
Medlem
Hej! Jag tnkte ladda upp en minecraft video p YouTube och behvde d ett inspellningsprogram. Jag skte lite p ntet och hittade CamStudio. Jag laddade ned den och brjade filma. Det gick jttebra, men jag rkate missa ngra saker jag tnkt gra i videon, s jag skulle brja om, men s rkade jag kryssa ner CamStudio. D gick det inte att starta det igen. Jag testade att starta om datorn och d funkade det. Men d fick man vlja en liten ruta som man skulle filma if, s jag satte den i mitten och brade filma. Nr jag kllade p videon s blev den ju frstss jttedlig. S jag skulle vilja ha ett tips p ett annat bra och gratis videoinspelningsprogram till Windows 7 eller XP. Sedan s tnkte jag att jag skulle gra en lt i FL Studio 10 (har bara demot s jag kan inte lgga upp bara ljudfilen, vilket r mycket lttare). Lten blev skitdlig men jag vill nda lgga upp den p videon. D laddade jag ner ett ljudinspellningsprogram som heter Audacity. D trodde jag att jag skulle spela in ljudet frn bara sjlva datorn, men d satta den igng att spela in frn mikrofonen. Ngon som har nt tips p ljudinspelarprogram till Windows 7 eller XP?

EDIT: Jag fick in ljud p videon men jag gillar den inte.

Lnk till videon
Tack p frhand
Citera
2011-06-23, 23:38
Medlem
Villepilots avatar
Fraps r ju den ultimata inspelaren fr gameplay-videor tycker jag. Och kp en sn hr http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?...203%2c5mm%201& och plugga in i mikrofonuttaget och hgtalaruttaget s funkar det att spela in.
Citera
2011-06-24, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villepilot
Fraps r ju den ultimata inspelaren fr gameplay-videor tycker jag. Och kp en sn hr http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?...203%2c5mm%201& och plugga in i mikrofonuttaget och hgtalaruttaget s funkar det att spela in.

Tack fr Fraps, det funkar jttebra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in