Hej! Jag tnkte ladda upp en minecraft video p YouTube och behvde d ett inspellningsprogram. Jag skte lite p ntet och hittade CamStudio. Jag laddade ned den och brjade filma. Det gick jttebra, men jag rkate missa ngra saker jag tnkt gra i videon, s jag skulle brja om, men s rkade jag kryssa ner CamStudio. D gick det inte att starta det igen. Jag testade att starta om datorn och d funkade det. Men d fick man vlja en liten ruta som man skulle filma if, s jag satte den i mitten och brade filma. Nr jag kllade p videon s blev den ju frstss jttedlig. S jag skulle vilja ha ett tips p ett annat bra och gratis videoinspelningsprogram till Windows 7 eller XP. Sedan s tnkte jag att jag skulle gra en lt i FL Studio 10 (har bara demot

s jag kan inte lgga upp bara ljudfilen, vilket r mycket lttare). Lten blev skitdlig men jag vill nda lgga upp den p videon. D laddade jag ner ett ljudinspellningsprogram som heter Audacity. D trodde jag att jag skulle spela in ljudet frn bara sjlva datorn, men d satta den igng att spela in frn mikrofonen. Ngon som har nt tips p ljudinspelarprogram till Windows 7 eller XP?
EDIT: Jag fick in ljud p videon men jag gillar den inte.
Lnk till videon
Tack p frhand