2011-06-23, 22:30
Medlem
typ100mg atarax och 22,5mg zopiklon? kan något farlgt inträffa? (ska lägga mig och sova på detta)
Citera
2011-06-23, 22:37
Medlem
Neger-med-hatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fraum
typ100mg atarax och 22,5mg zopiklon? kan något farlgt inträffa? (ska lägga mig och sova på detta)

nä. fast du kan vara lite bäng när du vaknar, eller ha lite baksmälla om du är känslig.
Citera
2011-06-23, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neger-med-hatt
nä. fast du kan vara lite bäng när du vaknar, eller ha lite baksmälla om du är känslig.

Okej, men alltså inget annat? typ att jag kan få andningsdepression eller att det skulle vara farligt för hjärtat och dylikt?

TÄNKER TA DET KL 23 SNÄLLA NÅGON SVARA SNABBT!
Citera
2011-06-23, 23:06
Medlem
ELioTs avatar
jävla avskumm
Citera
2011-06-23, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ELioT
jävla avskumm

vadå varför?? vad har jag gjort dig?
Citera
2011-06-24, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fraum
Okej, men alltså inget annat? typ att jag kan få andningsdepression eller att det skulle vara farligt för hjärtat och dylikt?

TÄNKER TA DET KL 23 SNÄLLA NÅGON SVARA SNABBT!

Haha låter som ett dåligt självmordsförsök? Atarax kan du utesluta helt då det bara kommer att göra dig illamående i värsta fall, du lär inte heller få något rus på skiten. Däremot zopiklon kan du flumma lite på men nej du kommer inte att dö.

Jag beklagar.
Citera
2011-06-24, 01:39
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Det där är ju (låga) flum doser, så dö är det sista du kommer göra
Citera
2011-06-24, 06:59
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Du kommer inte dö på 22,5mg zopiklon, möjligtvis kan du ev. se lite schysta hallisar om du inte somnar direkt. Ataraxen är helt meningslöst där, du lär bara bli trög i skallen i många timmar om du nu tar 100mg.
Fan mannen, ta inte livet av dig :/
Citera
2011-06-24, 13:33
Bannlyst
jag fattar inte att psykvården envisas med att ge ut atarax i dröser.. det är ett antihistamin (som man tar om man e typ alergisk och det kliar" jag har aldrig någonsin upplevt något ångestlindrande utav atarax.
zopiclon (imovane) 3 st 7.5 imovane aka 22.5 mg är av egen erfarenhet helt harmlöst, kanske lite trötter dagen efter bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in