• 1
  • 2
2011-06-27, 18:50
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maangoo
Du har en infektion eller blodpropp åk in omedelbart och berätta vad du gjort kan hota benet eller livet klant
Nej inte alls. Det behöver inte vara så.

Jag har själv fått det flertalet gånger. Prova att sticka i mitten på låret ganska långt ner. Eller i droppmuskeln på låret. Jävlar va det kan svullna till då, kan se helt sjukt ut. Feberliknande känsla, mkt vanligt.
Citera
2011-06-27, 18:51
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Webbiz123
Jag använder Nordic supplements.

Nu är jag nästan helt återställd. En vecka utan förbättring på fredagen och jag bestämde mig att på lördagen skulle jag besöka doktorn.

På kvällen började jag känna mig bättre och rörligare och lördagmorgon var betydligt mycket bättre. Nu söndag är jag helt återställd. Rätt märkligt. Sällan jag blir nojig, men det är ju inte godis man håller på med.

Ont har man ju haft efter stick men när feber kommer ringer ju varningsklockorna.
Tack för era tips grabbar
Då var det precis som jag tänkte då. Var glad att du hade tur. =)
Citera
2011-06-27, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerobol5
Hej!
Va många,många år sedan jag körde med n.s från VS,funkade då,men sedan vet ja ej riktigt vad som hände(vissa tster visade överdoseringar på extrem nivå,men det va då)!

Skulle nog köra från ngt annat ställe eller med ngt annat ug lab,finns många populära märken som dessutom är ngt billigare=win win situation med andra ord på detta!

Finns ju trots allt ett antal ställen som har haft mycket gröningar på sista tiden och långt tillbaka(såklart har det kommit upp en del klagomål mellan varven,men ej lika mycket som med N.s märket)

Så kolla runt lite efter ngt annat ug labb istället o tjäna dessutom ngra kronor på detta då v.s osv är relativt dyra i jämförelse med de andra shopparna!

Bara ett gott råd till dig+att tjäna ngra kronor som man kan köpa annat för är ju aldrig fel direkt!

MVH

Nerobol5

Tack för tipset Nerobol. Anledningen att jag körde NS testo var att det var 300mg/ml. Men det har funkat fint i tre månader tills nu.

Jätte skönt att det inte blev något värre denna gång. Första gången jag blev orolig!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in