Hej cyTs
Tack för dina frågor.
Citat:
1. Era hjälpsidor är på ibland på spanska och ibland på något annat nordisk språk. Det hade underlättat om de vore på svenska.
Vi är medvetna om detta och det är ett fel som ligger hos operatören uservoice som står för den hjälpfunktionen. Vi arbetar med att försöka åtgärda detta.
Citat:
2. Det hade också underlättat om man kunde se pågående överföringar mellan marknaderna.
Jag har noterat din åsikt och kommer ta upp detta på nästa möte. Tack för feedbacken.
Citat:
3. Går det inte längre att sätta in pengar på det svenska kontot och skriva "Finland" och få det dit?
Nej det går inte längre. Följande information finns på insättningsrutan ” Insättning till annat land
För insättning till annat land genomför du en utlandsbetalning från din bank till respektive lands bankkonto. Kontouppgifter hittar du på
https://trustbuddy.com/se/hjalp
Vid insättning till annan marknad märker du betalningen med ditt kundnummer. ”
Citat:
4. När man sätter in pengar till Polen och Spainen får är informationsmailen fel. De beskriver hur man sätter in på det svenska kontot.
Jag gjorde precis två test insättningar och det stämmer att mailet som du får inte innehåller information om det Spanska kontot utan bara det Svenska. Jag ska se till att detta uppdateras.
Dock får du rätt information i ”pop up:en” som kommer upp på din sida när du registrerar din insättning.