Citat:
Ursprungligen postat av
tarumbar
Fick också mail angående att utbetalning är på G. Borde inte ta mer än 5 arbetsdagar. Hoppas bara inte detta är första och sista utbetalningen.
De måste ha skickat det mailet till alla vilket kommer leda till många frågor för dem.... Jag skall t.ex. inte få några pengar enligt det tidigare mailet, de får gärna ändra sig om den punkten men jag tvivlar på det....
De borde skriva 2 brev.....
1. som säger att dina pengar är på väg, vi hoppas att du har dem inom en månad.
2. som säger att nu är vi snart klara med den första betalningen som du tyvärr inte ingår i, nästa betalning är planerad till .......