Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Just när det gäller mobiltelefoner är så det för mig otroligt viktigt att det alltid fungerar och är användarvänligt, därför har jag aldrig övervägt en Androidmobil.
Ännu en smartskalle...Nej men vad bra att din telefon är så användarvänlig! Det är inte min Android, den är så oanvändarvänlig som det bara går! Jag skulle köpt en iPhone. Och "det alltid fungerar", nej men vad bra. Min telefon som inte alls fungerar
Det är så användarvänligt att inte kunna lägga in musik på telefonen utan ett program som dessutom kontrollerar alla filerna så att man inte lägger in "piratkopierat" material. Då kan man ju köpa alla filmer via iTunes för flera hundra kronor styck som man inte kan kolla på någon annanstans än Apples instängda skräp.
Det är så användarvänligt att inte kunna ändra i sitt UI överhuvudtaget eller ens byta ringsignal utan att betala 7 spänn för det.
Det är så användarvänligt att stänga inne sina egna användare och begränsa deras frihet, det är ju inte alls för dem man gör en telefon!
Tror fan du övertygat mig att sälja min Androidlur och köpa en "användarvänlig" och "den funkar" iPhone 4.