2011-06-21, 19:02
Medlem
majxstros avatar
Laddade ner detta fantastiska och gratis MMOFPS??? spelet från steam igår. tror jag det blir.
Har nu spelat i några timmar, gått upp några grader. Vilket förbannat jävla spel som är helt gratis, sålänge du inte vill pröjsa för saker och ting då! Förbannat kul om inte annat. Liknande CS 1.6/Source dock grymmare grafik. Man kan modda vapen och allt möjligt.

Har sökt lite på forumet och har inte hittat mycket om det, men tänkte att de som spelar det om nu några spelar det kan ju alltid skriva en liten trudelutt i tråden.
Citera
2011-06-21, 19:09
Medlem
Väldigt roligt f2p spel. spelade det för ca 2 år sen. Får bli att tanka hem igen
Citera
2011-06-21, 19:50
Medlem
Gejbens avatar
Såg att det fanns f2p på steam, visste inte vad jag skulle tro om det men då får man väl ta o pröva
Citera
2011-06-21, 21:18
Medlem
majxstros avatar
Måste säga att jag är så jävla grym med SV98an att jag nästan är tvingad att sluta spela, då jag nu blivit fuskanklagad EX antal gånger.

Vet dock inte hur man pratar osv med andra i lobbyn, så om ni vill lira kan ni väl adda mig och förklara hur man replyar. Nickar "Chillnani"
Senast redigerad av majxstro 2011-06-21 kl. 21:20.
Citera
2011-06-21, 21:58
Medlem
Sadisten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Måste säga att jag är så jävla grym med SV98an att jag nästan är tvingad att sluta spela, då jag nu blivit fuskanklagad EX antal gånger.

Är du lika bra på detta som APB?
Citera
2011-06-21, 22:28
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadisten123
Är du lika bra på detta som APB?

Grymmare Fick nyss kicken från FB clanen i APB pga. jag är så awesome och Paxoz grinar lite överdrivet mkt för att jag dödade honom när han hade bounty under ett mission, och garvade lite efteråt. Så börjar han grina sönder sig, sen kör vi ett uppdrag till och jag skjuter några skott i hans bil och han grinar ännu mer. Så sticker ELFen och paxoz från huset och låter mig vara kvar, men det löste jag fenomenalt.
Citera
2011-06-22, 15:56
Bannlyst
Citat:
Vet dock inte hur man pratar osv med andra i lobbyn, så om ni vill lira kan ni väl adda mig och förklara hur man replyar. Nickar "Chillnani"

The enter button om du nu menade textchatten, för röstchatt vet jag inte
Citera
2011-06-28, 17:14
Medlem
Ecozs avatar
Jag och 6 polare har börjat lira detta nu. Vi är cs 1.6spelare egentligen och jag har spelat gratisspelet Combat Arms tidigare. F.ö är det spelet nästan bättre och jag har lirat i sveriges toppskikt där.
A.V.A är enkelt och kul. Någon som vet hur man lägger till folk utan att de är i samma rum? Någon som vet hur man startar clan?
Mvh
Citera
2011-06-28, 19:38
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ecoz
Jag och 6 polare har börjat lira detta nu. Vi är cs 1.6spelare egentligen och jag har spelat gratisspelet Combat Arms tidigare. F.ö är det spelet nästan bättre och jag har lirat i sveriges toppskikt där.
A.V.A är enkelt och kul. Någon som vet hur man lägger till folk utan att de är i samma rum? Någon som vet hur man startar clan?
Mvh

Najs! Har dock tröttnat något så förbannat på detta spelet...
Förövrigt så har jag också lirat Combat arms och spelade för en klan som låg i toppskiktet i Europa. Vilken klan spelade du i sa du?

känner du till några av dessa namn från CA:
Scratzod
elvenpath
morris
GATSHOT
?

alternativt AK-gaming?
Senast redigerad av majxstro 2011-06-28 kl. 19:43.
Citera
2011-07-01, 21:38
Medlem
infection moe kom ut idag för europa http://www.youtube.com/watch?v=p0nh-4h58Wk
Citera
2011-07-02, 23:51
Medlem
Ecozs avatar
Citat:
Najs! Har dock tröttnat något så förbannat på detta spelet...
Förövrigt så har jag också lirat Combat arms och spelade för en klan som låg i toppskiktet i Europa. Vilken klan spelade du i sa du?

känner du till några av dessa namn från CA:
Scratzod
elvenpath
morris
GATSHOT
?

alternativt AK-gaming?

Nej tyvärr känner jag inte igen något av de på rak arm. Kanske morris
Spelet är nice men folket och buggar är ju bara för mycket.. Jag fortsatte för de trevliga folket jag snackar in game med i klanen !

Jag har spelat i sveriges landslag.
I klaner har jag spelat med samma folk men i olika klaner för leaders blev inaktiva osv.
Vi spelar SnD No backpack.
tidiga 2009 var det
-We Bring Pain
senare
-EnTec Visual
-sXy
-DivineGamers.
plus några kortvariga däremellan typ
-the.mechanic
-Bzzzz(emo-flies)
-Cruor Aeternus
Citera
2011-09-28, 18:06
Medlem
Desertwalkers avatar
Finns det någon svensk sida eller mirc kanal där folk söker lag?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in