2011-06-21, 15:47
Medlem
Strobeliciouss avatar
Tjena.

Har sökt en utbildning för vindkraftstekniker nu till hösten. Har nu blivit kallad till ett informationsmöte och även intervju nu på torsdag. I mailet så står det att det även kommer förekomma ett matteprov.
Är det någon på flashback som varit på någon sådan här intervju och kan komma med tips?
tex vad jag ska tänka på under intervjun etc.

Ifall ni kommer ihåg vilken sorts matte det var osv.

Tacksam för eventuella tips!

Såg nu att jag placerat tråden i fel forum. Någon moderator kanske kan flytta den till "Utbildning och studier"?
Senast redigerad av Strobelicious 2011-06-21 kl. 15:54. Anledning: Fel forum
Citera
2011-06-21, 20:01
Medlem
Tlagnojs avatar
A&A=>U&S

/Mod
Citera
2011-08-13, 19:10
Medlem
Howl!s avatar
Vad innehöll provet då och hur gick det?
Citera
2011-08-16, 15:38
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Howl!
Vad innehöll provet då och hur gick det?

Nu var det ju nästan 2 månader sen jag gjorde det men.

Var rätt mycket som handlade om trianglar, med vinklar osv. Man var tvungen använda tan-sin på vissa. Sen var det lite % uppgifter as well. Inget svårt prov.

Kom dock inte in på utbildningen.
Citera
2011-08-16, 21:59
Medlem
Howl!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Nu var det ju nästan 2 månader sen jag gjorde det men.

Var rätt mycket som handlade om trianglar, med vinklar osv. Man var tvungen använda tan-sin på vissa. Sen var det lite % uppgifter as well. Inget svårt prov.

Kom dock inte in på utbildningen.

Ok då vet jag lite iaf, betryggande att det inte var så svårt! Tack.
Citera
2011-08-16, 22:08
Medlem
Diabates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Tjena.

Har sökt en utbildning för vindkraftstekniker nu till hösten. Har nu blivit kallad till ett informationsmöte och även intervju nu på torsdag. I mailet så står det att det även kommer förekomma ett matteprov.
Är det någon på flashback som varit på någon sådan här intervju och kan komma med tips?
tex vad jag ska tänka på under intervjun etc.

Ifall ni kommer ihåg vilken sorts matte det var osv.

Tacksam för eventuella tips!

Såg nu att jag placerat tråden i fel forum. Någon moderator kanske kan flytta den till "Utbildning och studier"?

Ja, jag har varit på ett vindkraftsteknikermöte och det enda jag kan säga är, det är lugnt. Han kommer se på dina gamla meriter, förkunskaper inom området, varför du valt att söka till just denna utbildningen, din kukstorlek och sen tidigare studier som du deltagit i!

LYCKA TILL!
Citera
2013-06-09, 18:38
Medlem
Lost-Souls avatar
Puffar tråden. Har blivit kallad för informationsmöte/intervju nu och enligt kallelsen jag fick så kommer det vara prov i Svenska/dator, engelska och matte, samt ett fysiskt test.

Det var ju ett tag sen man gick i skolan så man står väl i princip på ruta 1 i alla dessa ämnen så vore tacksam om någon kunde specificera ungefär vad man ska läsa på om i respektive ämne?

Har börjat plugga lite pythagoras sats och trigonometri - mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in