2012-03-12, 21:00
Medlem
furis avatar
- bump
Senast redigerad av furi 2012-03-12 kl. 21:04.
Citera
2012-11-07, 20:56
Medlem
vonlords avatar
Riktigt intressant att kolla detta ställe. synd att så mkt är förstört bara. stor nu dock en utbränd Volvo 850 (kombi) bakom det stora vita huset. fortfarande i trafik samt skattad troligtvis under en polis utredning då den inte verkar vara skriven som stulen samt polis band i närheten av fordonet. finns en liten stuga bakom allt ihop med men kollade aldrig detta dock.
Citera
2012-11-11, 11:20
Medlem
Någon som har länk till bilder som fungerar?
Citera
2012-11-18, 13:30
Medlem
Sebzors avatar
Jag har kvar mina bilder. Kan ladda upp dem igen efter helgen när jag har tid.
Citera
2012-11-18, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonlord
Riktigt intressant att kolla detta ställe. synd att så mkt är förstört bara. stor nu dock en utbränd Volvo 850 (kombi) bakom det stora vita huset. fortfarande i trafik samt skattad troligtvis under en polis utredning då den inte verkar vara skriven som stulen samt polis band i närheten av fordonet. finns en liten stuga bakom allt ihop med men kollade aldrig detta dock.

Du råkar inte veta reg eller iaf färg på bilen?
Citera
2012-11-18, 21:53
Medlem
vonlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swec_fullmoon
Du råkar inte veta reg eller iaf färg på bilen?
reg nr finns i min tele som e på lagning nu tyvärr men tror den skulle vara röd e ju rätt utbränd om man säger så. men va som sagt skattat ännu. tror den stog på en advokatbyrå.
Citera
2013-08-04, 19:26
Medlem
Idag har hag varit och besökt stället, och jag är mycket nyfiken om någon vet något om stället.

Det finns en bastu, massa hus som verkar varit övernattningshus, en tennisbana och en pool så det verkar ha varit påkostad en gång i tiden.
Totalt finns där två boningshus och några övernattningshus, och det har brunnit i ett av dom.

Det ligger en del tidningar kvar från 2005, det kanske var sista gången någon bodde här?
Det verkar som om stället lämnats hastigt, eftersom ingenting har tagits om hand.
Citera
2013-08-04, 23:22
Medlem
För att svara på min egen (och ts) fråga så skulle det kunna vara IOGT/NTO som hade sommarkolonier här.

När jag sökte fick jag fram att dom byggde ett kollo i Björkäng på 30-talet, men isåfall kan man undra varför dom lämnade det och bara lät det förfalla.
Citera
2014-01-12, 10:50
Medlem
BillyTKs avatar
Skulle gärna vilja se fler bilder på stället. länken som fanns funkar inte längre.
Citera
2014-01-20, 16:35
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillyTK
Skulle gärna vilja se fler bilder på stället. länken som fanns funkar inte längre.

Om du kan tipsa mig om var jag kan ladda upp flera bilder åt gången och utan att det kostar mig pengar eller tar allt för lång tid så kan jag ladda upp alla bilderna igen.
Citera
2014-01-20, 17:09
Medlem
LINK82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Om du kan tipsa mig om var jag kan ladda upp flera bilder åt gången och utan att det kostar mig pengar eller tar allt för lång tid så kan jag ladda upp alla bilderna igen.

Skapa ett flickr konto så får du en TB....
Citera
2014-01-20, 17:53
Medlem
http://imgur.com/ är nice.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här