2011-06-21, 02:41
Medlem
Hej ..

Jag snackade med en polare om något känslosamt innan, men ändå inte så gradvis att jag borde vara rädd alls.. men jag kände hur mitt hjärta slog hårt, det slog som en hammare, hårda slag 1-2 sekunden. har nog inte känt så hårda slag innan, så man känner det i halsen..

någon som känner igen det? bör jag vara orolig?

(kan tilläga att på sistånde har jag gjort 3 EKG test, och ett ultraljud test, och det visade inga konstigheter, har senaste tiden blivit nojjig av mig direkt när jag märker något så därför vill jag fråga om detta med)
Citera
2011-06-21, 02:49
Medlem
chrizgbgs avatar
Inte bra åk till sjukhuset på direkten innan du får en värre attack
Citera
2011-06-21, 02:49
Medlem
-Fitt-s avatar
Du behöver inte oroa dig. Försök att släppa det. Så länge det inte är en ihållande smärta så kan du vara lugn.
Citera
2011-06-21, 02:54
Medlem
Yodaspimps avatar
Brukar hända mig ibland på måfå.... har klarat mig bra hittills, tror inte det är något att bekymra dig över om inte det gör ont efter att det har hänt. Om du känner dig väldigt nojjig kan du väl besöka herr doktor? För man kan aldrig veta for sure ....
Citera
2011-06-21, 03:12
Medlem
Mr.5s avatar
Har bara hänt mig en gång då jag drack kaffe å sedan drack lite Redbull. Fick nån slags av sjuk hjärtklappning. Spydde typ 5 gånger. 1 timmer senare vart allt lugnt.
Dricker fan aldrig Redbull mer.
Citera
2011-06-21, 12:23
Medlem
adagios avatar
Oroa dig inte om det. Det är inget farligt!
Citera
2011-06-21, 14:19
Medlem
wrickelss avatar
Ring sjukvårdsupplysningen och hör om hänvisningar.. känner du dig osäker så åk in och kontrollera det. Bättre att vara på den säkra sidan än på den osäkra!
Citera
2011-06-21, 15:40
Bannlyst
De e kört. Du har drabbats av akut cardiomyophati o he finns ingen hjälp att få. Ja hjärtbyte då, men då ska he gå fort. Helst denna uke.
Citera
2011-06-22, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lol9000
Hej ..

Jag snackade med en polare om något känslosamt innan, men ändå inte så gradvis att jag borde vara rädd alls.. men jag kände hur mitt hjärta slog hårt, det slog som en hammare, hårda slag 1-2 sekunden. har nog inte känt så hårda slag innan, så man känner det i halsen..

någon som känner igen det? bör jag vara orolig?

(kan tilläga att på sistånde har jag gjort 3 EKG test, och ett ultraljud test, och det visade inga konstigheter, har senaste tiden blivit nojjig av mig direkt när jag märker något så därför vill jag fråga om detta med)

Låter som om du nojar upp dig själv, testa att springa ett varv runt kvarteret, om det slår lika "hårt" så är väl allt i sin plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in