Citat:
Ursprungligen postat av palmbladet
hej BM.
jag fick fingret idag hahaha

den va normal men troligtvis en inflammation. ska göra psa imorn.
bra förslag du kommer med. tack.
var kan man köpa hem sånt?
/T.big
Jag köpte mitt hos
http://www.ortagubben.se/brannassla-rot-pulver-100g-p-1703-c-106.aspx
Dock så ser jag att det är slut nu, fast ring o kolla när dom får in igen.
Det är just Nässelrotpulver som du ska ha, ej nässelpulver. För den egenskapen som man är ute efter för att skydda prostatan mot DHT är i roten nässlan, det som finns i bladen är endast 10% av roten. Det finns droppar med, fast dom är betydligt dyrare. OBS det smakar verkligen skit, du måste blanda det med saft el juice annars hulkar du haha
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
Det finns många symtom! jag har haft kronisk prostatit i 2 år och när jag har som värst ont så är det en brännande smärta i röven,ljumskarna och i skrevet! jag har ätit många många antbiotika kurer och ibland blir det bättre ett tag! nu har jag varit bra en vecka men smärtan kommer tillbaks när som helst! jag tror att när sjukdomen blir kronsik som i mitt fall så har man det hela livet! därför är det viktigt att man får bra behandling i början så det inte blir kroniskt!!!
Jag fick kronisk prostatit diagnos för över 5 år sedan, för mig kändes det som om någon hade sparkat mig på pungen och den där ilande smärtan kunde hålla i sig hela dagen.
Nu så är det i princip borta, kan ha lite känningar ibland om jag blir kall om ben, fötter, bålen. Annars känner jag ingenting faktiskt. Nässelroten hjälpte mig en hel del att bli av med det för 2 år sedan.