• 2
  • 3
2011-06-19, 20:11
Medlem
En kille sög av mig i fredags på krogen. Alla kallar mig bög nu, vad ska jag göra?
Citera
2011-06-19, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
A man could build a thousand bridges and suck one cock. He will be know as a cocksucker, not a bridgebuilder.

Haha fy fan va roligt
Citera
2011-06-19, 20:18
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHandsome
Säg att du fick 10.000 som du behövde för att betala en svart spelskuld snabbt. Att du var under hot och blev drogad. Fixa en brud att svansa runt med snabbt.

Jo...för att erbjuda sexuella tjänster för pengar har så mycket högre social status än att testa saker för att man själv vill?
Citera
2011-06-30, 13:54
Medlem
MissCollies avatar
...spelar det någon roll?
Orka umgås med folk som dömer en för såna saker.
Citera
2011-06-30, 13:59
Medlem
Perriss avatar
Jag skulle ge dig gigantisk respekt om du bara ryckte på axlarna och sa, "ja vadå? Jag var full och tänkte att man måste väl testa allt här i livet innan man kan döma ut det helt, men jag tror inte att det var nåt för mig faktiskt."

Låt inte omvärlden begränsa dig, du ska omge dig med en värld som gör dig gränslös!

/perris
Citera
2011-06-30, 16:46
Bannlyst
Tack för många peppande svar... antar att den värsta perioden är över nu men det har blivit en hel del hånande bögskämt, men jag försöker hålla huvudet högt!
Citera
2011-06-30, 16:52
Medlem
MissCollies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjockisfitta
Tack för många peppande svar... antar att den värsta perioden är över nu men det har blivit en hel del hånande bögskämt, men jag försöker hålla huvudet högt!

Gör så!
Folk som har problem med bögar för övrigt (oavsett om du inte är det) har en seriös issue själva. Orka umgås med såna
Citera
2011-06-30, 19:16
Medlem
strandeds avatar
Du är en Rockstar Baby! Jag vet flera kändiskillar som jag känt, rockers, som gjort det. Det är väl bara trevligt, en erfarenhet. Tydligen så är det mycket skönare att ha sex med en kille än en tjej för killar, prostatan. Du borde kanske prova mer, gå längre!? En galen grej du lever är fri skit i vad andra tycker! Står du för det så kommer ingen gå på dig men ursäktar du dig blir det sorgligt! Som jag sa du är en rocker!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in