Citat:
Ursprungligen postat av VonKnorrhane
Sedan delningen av arbetsliv och utbildning har det fortsatt att komma upp trådar om utbildning. Det är både äldre och nyskapade trådar som inte hör hemma i arbetsliv & arbetsmarknad.
Det ligger många gamla trådar kvar som vi egentligen omöjligen kan veta till förrän dom dyker upp till ytan och då flyttas dom. Sedan tror jag att man aldrig kan undkomma problemet att trådar kommer felplaceras helt då ämnena är starkt förknippade.
Citat:
Samtidigt känns det som att forumet inte riktigt tas på allvar då det finns många trådar om samma ämne. Dessutom är det många trådar som handlar om bidrag och olika former av ersättning.
Personligen tycker jag att bidrag och andra typer ersättningar hör hemma i Arbetsliv&Arbetsmarknad.
Citat:
Jag anser att moderatorerna i det aktuella forumet inte gör sitt jobb, samtidigt som det krävs mer restriktioner om vad som skall skrivas i detta forumet.
Har ni uppmärksammat några andra problem eller håller med? Kommentera!
Tråkigt att höra att du inte tycker vi gör vårat jobb. Vad är det för restriktioner du tycker krävs kring vad som skall skrivas?
Citat:
Självklart är det inte hela världen, men det känns ändå som att det är ett forum som inte är prioriterat och har en del oseriösa diskussioner, främst om bidrag, där moderatorerna behöver visa sig mer öppet. Även om trycket på Flashback ökar i och med sommarlovet behövs det en fortsatt ordning.
Vet vilken tråd du antagligen syftar på och är på väg att rensa den just nu. Hade helt enkelt missat den.
Citat:
Även om denna diskussion kan tas direkt med moderatorerna i fråga kan det vara en fördel att hålla debatten uppe.
Absolut! Vi är alltid öppna för kritik.