2011-06-19, 20:23
Medlem
Baba.Sedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Courtaud
No offence dude, men inte en chans i helvete att du kan ha hört just de skotten med tanke på all skog som ligger emellan. Jag skulle dock kunna tippa att det är bruschor som flyttat in i Glömsta som buspangat alternativt skjuter nere vid St.Botvid.

Dessutom skjöts han väl inne i en port och då blir väl det i sig e viss dämpning, inte för folk som befinner sig i närheten, men flera km bort..
Citera
2011-06-19, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dato
Han är 17 år gammal, han bor i fittja...han familj bör söka skydd hos SÄPO för dem kommer besöka dem så småningom
Är han en 94a eller 93a?
Citera
2011-06-19, 20:41
Bannlyst
Om så många vet vem han är, varför har då ingen kontaktat polisen om det? Nu vet jag såklart att jag kommer få svaret att dom vill döda honom själva och allt det där. Men om det är välkänt så är risken liten att ingen kontaktar polisen eller att polisen får reda på det på annat sätt.
Citera
2011-06-19, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjukisen
Om så många vet vem han är, varför har då ingen kontaktat polisen om det? Nu vet jag såklart att jag kommer få svaret att dom vill döda honom själva och allt det där. Men om det är välkänt så är risken liten att ingen kontaktar polisen eller att polisen får reda på det på annat sätt.
Finns nog många anledningar till det
Citera
2011-06-19, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av daion
Finns nog många anledningar till det

Som? Kan du nämna några? Utöver att dom vill mörda honom själva?
Citera
2011-06-19, 21:05
Medlem
AbsentMindeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjukisen

Folk sköter väl sig själva, har det inte med dig att göra är det inte ditt problem. Dom anhöriga kanske hellre sköter det på sitt sätt. Jag ingenting om BO och hans anhöriga så vet inte vad det är för typ av personer.

MVH
Citera
2011-06-19, 21:40
Medlem
hämndteorin sammanfattad:

en 17-årig neger vandaliserar något och får en örfil av den 27-åriga blatten, negern hotar 27-åringen och försvinner men kommer tillbaka en tid senare och skjuter blatten. blattens släkt och vänner väljer att inte ta upp detta med polisen så att de kan skjuta 17-åringen själva och 17-åringens familj sägs även sväva i fara. av någon anledning plockar polisen in en 30-åring, varför vet ingen.

goa sverige!
Citera
2011-06-19, 21:46
Medlem
BurkHanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Är det bekräftat att det rör sig om en neger, och vet du i så fall varför han mördades..

Här syns den gripne bli förd till polisbilen (inslaget om mordet börjar ca 00:40 in i Rapport):

http://svtplay.se/v/2459209/rapport/19_6_09.00

Händerna är bra mörka, men svårt att säga för övrigt. Ansiktet som skymtar när han trycks in i baksätet på polisbilen verkar nästan ljust (kanske SVT vitpixlar ). Eller pratar vi mulatt......?

Fast det initierade klientelet här verkar prata "neger". Vet någon vilket land han härstammar/kommer från i så fall? Somalia, Eritrea eller mer Centralafrika?
Senast redigerad av BurkHans 2011-06-19 kl. 21:49.
Citera
2011-06-19, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurkHans
Här syns den gripne bli förd till polisbilen (inslaget om mordet börjar ca 00:40 in i Rapport):

Händerna är bra mörka, men svårt att säga för övrigt. Ansiktet som skymtar när han trycks in i baksätet på polisbilen verkar nästan ljust (kanske SVT vitpixlar ). Eller pratar vi mulatt......?

Fast det initierade klientelet här verkar prata "neger". Vet någon vilket land han härstammar/kommer från i så fall? Somalia, Eritrea eller mer Centralafrika?
Kolla näsan....Aldrig att det är en mörkhyad/mulatt som blir gripen. Näsan skulle annars vara ..ja som en afrikansk näsa...
Citera
2011-06-19, 22:04
Medlem
Citat:
Kolla näsan....Aldrig att det är en mörkhyad/mulatt som blir gripen. Näsan skulle annars vara ..ja som en afrikansk näsa...

Jo men den killen som syns gripas på bilderna var ju inte intressant för just mordet, bara vapen. Kanske var det han som fixa fram vapnet, vad vet jag?
Citera
2011-06-19, 22:15
Medlem
fokuserameras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurkHans

Citat:
han är inte misstänkt för mordet.
Citera
2011-06-19, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Är det bekräftat att det rör sig om en neger, och vet du i så fall varför han mördades..

Åh wow, här kommer fetkenty igen med sina oneliners om negrer hit och negrer dit, har aldrig sett det förut faktiskt.

OnT: Men denna ungdom måste vara relativt välkänd i Fittja då isåfall då man lätt kan se till hans ålder att man knappast sätter sig i ett trapphus och knäpper någon i första taget. Menar inte att han är "tung" eller så men, han måste ju vara känd för att vara riktigt sneknullad i huvet då isåfall? Har han vart med om mycket? Vad kan sägas om hans kriminella bakgrund utöver detta då som måste vara det värsta snedsteget han tagit? Man blir ju ganska snopen när man hör om hans ålder, herregud. USA-kriminaliteten är redan här, bara det att i Sverige är det för skitsaker och inte riktiga pengar direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in