Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-17, 14:06
Medlem
Hej folket! Kort och gott, jag har skulder på ca 36000 kr, som jag skulle vilja lösa med ett större lån, för då blir månadskostnaden betydligt lägre - betalar nära två papp per månad på avbetalningar på detta..

Har 94 papp i deklarerad inkomst (mitt csn ej medräknat) så jag blir ju nekad på de flesta ställen, känner ni till någon annan seriös utväg? Är 24 så har även blivit nekad pga ålder.
Citera
2011-06-17, 14:11
Medlem
Tuxxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreamdust
Hej folket! Kort och gott, jag har skulder på ca 36000 kr, som jag skulle vilja lösa med ett större lån, för då blir månadskostnaden betydligt lägre - betalar nära två papp per månad på avbetalningar på detta..

Har 94 papp i deklarerad inkomst (mitt csn ej medräknat) så jag blir ju nekad på de flesta ställen, känner ni till någon annan seriös utväg? Är 24 så har även blivit nekad pga ålder.

Jag hade nog tagit upp frågan med min bank där jag har mitt lönekonto m.m. I det läget tror jag att det är största chansen att få ett lån. Alltid lättare att ta en sådan diskussion öga mot öga med en bankman än att skicka ansökningar via nätet t.ex.
Tänk också på att att ju fler förfrågningar du har minskar dina chanser till ett lån. Ingen bank gillar kunder med många kreditupplysningar.

Lycka till!
Citera
2011-06-17, 14:49
Medlem
klinger75s avatar
Har du provat Lendo ? upp till 30000kr behöver du ej ha så stor inkomst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem