2011-06-17, 12:21
Bannlyst
Jag har länge letat efter ett ord att kalla vår havererade PPM system som tydligen bara ska urholkas medvetet parallellt med massimport av arbetslösa invandrare som aktiverar "bromsen" som är kontrollbar? Frågeställning. När ska någon ställas inför riksrätt i Sverige? Kan en politiker ställas inför riksrätt i Sverige? Jag har pratat med JO om detta. De säger man bör kontakta någon på KU. Och enda tänkbara där blir väl då SD eftersom 7klövern samarbetat att haverera vår gemensam pension som urholkas parallellt med massinvandringen och massimport av arbetslösa invandrare som påverkar bromsen fullt medvetet av våra politiker? Ni får gärna skriva om ni håller med eller inte om det jag skriver?

När ska någon ställas inför riksrätt del I

Senast redigerad av Zatheur 2011-06-17 kl. 12:43.
Citera
2011-06-17, 12:21
Bannlyst
När ska någon ställas inför riksrätt del II

Senast redigerad av Zatheur 2011-06-17 kl. 12:35.
Citera
2011-06-17, 12:22
Bannlyst
Kommer överskottet bli underskott med arbetslösa invandrare?

Senast redigerad av Zatheur 2011-06-17 kl. 12:41.
Citera
2011-06-17, 12:31
Bannlyst
Sveket mot svenska pensionärer

När ska någon ställas inför riksrätt för urholkad PPM i Sverige?
Senast redigerad av Zatheur 2011-06-17 kl. 12:34.
Citera
2011-06-17, 14:09
Medlem
Fris avatar
Politikerna har fullmakt in blanco att göra vadsomhelst, som t.ex. att ta alla pengar som finns, starta krig, inrätta utrotningsläger, eller helt enkelt bara slå ihjäl dig. Demokrati betyder laglöshet. Ingen av dem har något ansvar alls för nånting som de hittar på. Det är därför jag står för kapitalism och den rättsordning som spontant uppstår ömsesidigt frivilligt människor emellan på en fri marknad, istället för det ansvarslösa plundringskaos som "heter staten".

Den som betalat bort sina pensionsbesparingar till politikerna, är lurad!
Citera
2011-06-17, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Politikerna har fullmakt in blanco att göra vadsomhelst, som t.ex. att ta alla pengar som finns, starta krig, inrätta utrotningsläger, eller helt enkelt bara slå ihjäl dig. Demokrati betyder laglöshet. Ingen av dem har något ansvar alls för nånting som de hittar på. Det är därför jag står för kapitalism och den rättsordning som spontant uppstår ömsesidigt frivilligt människor emellan på en fri marknad, istället för det ansvarslösa plundringskaos som "heter staten".

Den som betalat bort sina pensionsbesparingar till politikerna, är lurad!

Ja jag har märkt Sverige är demokratiskt... NOT! Ringde faktiskt upp JO och tog islands förra finansministers roll i Islands finanskris. Bla Carl Bildt och Göran Persson har ansvaret för sin ROLL i Sverige!

Den jag pratade med sa man först måste kontakta KU. Sen måste KU göra något, vet inte om det var att begära någon slags omröstning i riksdagen

Att SD + MP + V skulle kräva de övriga som kom överens om PPM att ställas mot riksrätt tror jag är väldigt marginellt?

I bästa fall kan man få folk att vakna med denna tråd med ALL nödvändig fakta! För det är ju ingen slump pensionen urholkas parallellt med massimport av arbetslösa invandrare och man vill höja pensionsåldern som ursäkt att inte betala ut pensionen som ska gå till arbetslösa invandrare?
Citera
2011-06-17, 14:44
Medlem
Din tossiga outbildade bidragslevande fjant,riksrätt jag bara ber.
Sverige avskaffades riksrätten 1974, och dessförinnan hade den inte använts på 120 år.

Du kan lika gärna fråga varför tjänstemän inte halshuggs eller steglas!

Lägg ner politiken och ägna dej åt fotbollsdiskussioner istället, där kan man inte gå så fel som du gör i de politiska diskussionerna.

Ringde du verkligen upp JO och sa att du var islands förra finansminister, du imponerar verkligen med din galenskap! Hoppas du kan prata Isländska utan brytning så JO gick på det!
Senast redigerad av idapida 2011-06-17 kl. 14:56.
Citera
2011-06-17, 19:03
Medlem
Fris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zatheur
Ja jag har märkt Sverige är demokratiskt... NOT!
Jo. Demokrati är inte bättre än så. Därför är jag anti-demokrat och förespråkar frihet från politik, både när den heter demokratisk och diktatorisk och demokraturisk o.s.v.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in