2011-06-17, 10:23
Medlem
När jag är ute och går en hel dag så brukar jag få klåda mellan skinkorna vilket gör ganska ont. Jag har prövat att gå utan och med kalsonger men det ger samma resultat.
Efter att jag tagit en dusch och sovit så är klådan försvunnen så det är mer en dagsgrej.
Någon som har en lösning på problemet?
Citera
2011-06-17, 10:26
Medlem
MicNak67s avatar
Du kanske skall torka dig ordentligt när du bajat........
Citera
2011-06-17, 10:28
Medlem
blacklavas avatar
Prova typ talk (ie. baby powder, bebis-puder på svenska), för minskad friktion.
Eller gå in på Apoteket och be om råd. Mjukgörande/lenande krämer funkar säkert.
Alternativt om det har med svettningar att göra, någon form av svettreducerande behandling. Typ Bats, även om det kanske inte har ändamålet (pun intended) att användas mellan skinkorna.
Citera
2011-06-17, 10:28
Medlem
Mondscheins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicNak67
Du kanske skall torka dig ordentligt när du bajat........

Japp, det här låter helt klart som ett konkelbärsproblem.. Använd våtservetter och "eftertorka" när du har skitit.
Citera
2011-06-17, 10:32
Medlem
Zielfelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackade
När jag är ute och går en hel dag så brukar jag få klåda mellan skinkorna vilket gör ganska ont. Jag har prövat att gå utan och med kalsonger men det ger samma resultat.
Efter att jag tagit en dusch och sovit så är klådan försvunnen så det är mer en dagsgrej.
Någon som har en lösning på problemet?
Har inte testat själv men enligt trovärdig källa ska idominsalva tydligen göra underverk med en ömmande röv.
Citera
2011-06-17, 10:44
Medlem
pundarfans avatar
jag kan få så ibland med om ja sitter mycket tex vid datorn... kan få svår klåda i anushålet ,, får tvaga det flera ggr om dagen för att det skall släppa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in