När jag är ute och går en hel dag så brukar jag få klåda mellan skinkorna vilket gör ganska ont. Jag har prövat att gå utan och med kalsonger men det ger samma resultat.
Efter att jag tagit en dusch och sovit så är klådan försvunnen så det är mer en dagsgrej.
Någon som har en lösning på problemet?
Prova typ talk (ie. baby powder, bebis-puder på svenska), för minskad friktion.
Eller gå in på Apoteket och be om råd. Mjukgörande/lenande krämer funkar säkert.
Alternativt om det har med svettningar att göra, någon form av svettreducerande behandling. Typ Bats, även om det kanske inte har ändamålet (pun intended) att användas mellan skinkorna.
När jag är ute och går en hel dag så brukar jag få klåda mellan skinkorna vilket gör ganska ont. Jag har prövat att gå utan och med kalsonger men det ger samma resultat.
Efter att jag tagit en dusch och sovit så är klådan försvunnen så det är mer en dagsgrej.
Någon som har en lösning på problemet?
Har inte testat själv men enligt trovärdig källa ska idominsalva tydligen göra underverk med en ömmande röv.
jag kan få så ibland med om ja sitter mycket tex vid datorn... kan få svår klåda i anushålet ,, får tvaga det flera ggr om dagen för att det skall släppa