2011-06-17, 10:22
Medlem
Gradozs avatar
Var är ni? är ni utdöda? Jag ser seminarier hållna i stockholm med många deltagare. Men var är ni i utelivet?

Vilka av er är aktiva med att bli bättre med kvinnor?
Citera
2011-06-17, 12:34
Medlem
Jag har hållit ögonen öppna de få gånger jag varit ute men inte sett några "players" men sen hänger jag ju iofs. inte på Stureplan (d.v.s. om jag inte hyr stället).
Citera
2011-08-03, 02:21
Medlem
You Do Not Fucking Talk About Fight Club!
Citera
2012-03-15, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lutzzze
You Do Not Fucking Talk About Fight Club!
Fel.
Det är precis så vi lär oss och blir bättre. Fortfarande inga stockholmare som sysslar med denna ädla konst?
Citera
2012-03-15, 19:35
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gradoz
Jag ser seminarier hållna i stockholm med många deltagare.

seriöst?
Citera
2012-03-15, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler
seriöst?
skulle det ha varit vilken stad i usa som helst skulle det ha vart hur vanligt som helst.
Citera
2012-03-15, 20:52
Medlem
GravgraevarGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler
seriöst?

Seriöst? Den attityden? Pickup/raggning kommer inte naturligt till alla killar vettu - särskillt inte i isolerade Svedala.

Citat:
Ursprungligen postat av Alternativelife
skulle det ha varit vilken stad i usa som helst skulle det ha vart hur vanligt som helst.

Exakt.
---

OnT: Jag tror helt enkelt de flesta som "håller på" med detta är så kallade KJ's (keyboard jockies). Iaf dem som går på seminarier osv. Se dock på t.ex. MontanaT här på fb. Han hade tydligen gott om kontakter som sysslar mycket med detta. Tror helt enkelt att de fortfarande är för få bara.
Citera
2012-03-15, 21:22
Medlem
Idinansikts avatar
Lite här och var. Ställen varierar ju, man kan inte vara på samma hela tiden.
Känner en hel del själv. En del mer seriösa (aktiva) än andra.
Citera
2012-03-15, 22:14
Medlem
Gradozs avatar
Lagt av med skitet PUA, funkar ju inte...kör en annan stil för att få lite dejter då o då som går snabbare och involverar inga FETA KUKBLOCKARE , Lasershow samt inget"game". Allt naturligt, mig själv. Och nej, det är inte nätdejting jag snackar om.

Ni som är nyfikna kan PM:a mig.
Citera
2012-03-15, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gradoz
Lagt av med skitet PUA, funkar ju inte...kör en annan stil för att få lite dejter då o då som går snabbare och involverar inga FETA KUKBLOCKARE , Lasershow samt inget"game". Allt naturligt, mig själv. Och nej, det är inte nätdejting jag snackar om.

Ni som är nyfikna kan PM:a mig.

Vad menare du funkar inte? Om du inte har hittat en stil som passar dig/inte lagt in nödvändigt arbete så är det inte pua det är fel på. Pua har hjälp tusentals män, att säga att det inte funkar är helt enkelt en bortförklaring.
Citera
2012-03-16, 11:11
Medlem
Gradozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alternativelife
Vad menare du funkar inte? Om du inte har hittat en stil som passar dig/inte lagt in nödvändigt arbete så är det inte pua det är fel på. Pua har hjälp tusentals män, att säga att det inte funkar är helt enkelt en bortförklaring.

Funkar inte för jag har inte fått sex utav det. Har lagt in massor av arbete på det, kan massor, men får inga resultat. PUA har hjälpt tusentals att bli bättre socialt, men jag tror inte de får ligga mycket annars heller.
Citera
2012-03-16, 12:11
Medlem
Jag hänger en hel del på www.c-r.se, de har ett större forum och rätt mycket träffar e.t.c Men de håller inte på med "pickup" utan mer självutveckling och att få en awesome bild av sex/vara social/våga säga ifrån/snuskig douchebag med hjärta.. typ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in