• 2
  • 3
2016-04-29, 03:22
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eisel
Fyfan instämmer. Producerade musik i 12h i sträck utan en tanke på glaset med vatten som stått orört framför mig eller en tanke på cigg. Det var det sjukaste och bästa rus jag varit med om. Meta är enda jag kan hålla med om uttrycket "not even once". Har också bara använt det en gång och blir aldrig en andra.

Det är ju lite hallucingent med i den meningen att det förstärker upplevelsen perceptionens sinnesintryck. Allt blir skarpare. Allt blir tydligt. Allting fungerar synkroniserat mentalt och fysiskt. Man är on top of the world. Men det gäller bara första och kanske andra gången man tar det. Sen får man aldrig den effekten igen. Sen är det bara ett superstarkt amfetamin typ, med lite inslag av svaga hallucinogena effekter och en 30mg lina varar typ 20-24h...

Avskyr det.

Men det är enda drogen som kommer extremt nära Limitless effekten. Men det funkar bara första gången man tar metamfetamin, sen försvinner förmågan att återvända dit till 100% helt och hållet. Det är en spirituell upplevelse nästan att ta ren metamfetamin i hög dos första gången.

Som när drogen i Limitless börjar verka - så börjar Meta verka ungefär. Allting blir så ... ljust och knivskarpt. Affe ger inte den effekten om man inte överdoserar, men då i gengäld stängs tankeverksamheten av för att sinnena ska kunna vara såpass mycket på spänn
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in