• 1
  • 2
2011-06-16, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redalert72
angående receptet har jag ingen aning faktist,

nej jag är inte kär i henne herregud, jag har en annan tjej i mitt liv.men försöker verkligen lista ut vad det _igentligen_ är den här tjejen behöver, hon vägrar ta emot hjälp. men ändå berättar dessa sakerna, varför lixom? ekvationen går inte riktigt ihop. eller så är hela saken sann men bara så otrolig

eller så är hon bara helt fucked upp psyko och testar hur hårt hon kan driva mig till vansinne haha men well får ta is i mun och se vad hon säger och kanske hoppas hon säger emot sig själv eller ändrar någon detalj eller dylikt!

tack flasback ännu att man inte svalt betet med krok o allt ännu ifall det faktist ligger något annat bakom allt

Så här är det.

Om du löser hennes problem, har hon inget att ynka över längre. Därför är en lösning inte intressant för henne. Det är själva gnället som är det centrala, och uppmärksamheten det väcker. Det får henne att känna sig sedd och bekräftad.
Citera
2011-06-16, 23:19
Medlem
redalert72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellen
Så här är det.

Om du löser hennes problem, har hon inget att ynka över längre. Därför är en lösning inte intressant för henne. Det är själva gnället som är det centrala, och uppmärksamheten det väcker. Det får henne att känna sig sedd och bekräftad.

jo vanligt "hey titta på mig" finns ju överallt, men vafan orka gå extreme edition o sätta livet på spel. eller dra världens lögn. men för säkerhetskull fortsätter jag ett tag o suga åt mig information iaf.

kan ju annars dra en riktig jävla fuling o hitta på en person eller be en vän kontakta henne o se om hon säger detsamma
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in