på sistone så har jag kännt konstant trötthet och tynghet i mina ögon/ögonlock..sen så är mina ögonlock svullna lite..det här påverkar mitt liv..jag är helt jävla nedstämd på grund av detta,jag har provat allt..ögondroppar..mot torra/trötta ögon..tabletter mot allergi,men ingeting har hjälpt!
Har du provat ögondroppar mot allergi? Jag har diverse allergier, bl.a. mot pollen. Klarar mej dock relativt bra med receptfria allergitabletter och ögondroppar mot allergi. (har även rec.belagd vid svårare tillfällen)
mm,jag köpte ögondroppar mot pollenalergi och kestine på apoteket,och har använt det nu i 2 dagar,men jag märker inte några förändringar..det står på informations bladet att man märker effekt efter en timme,men jag har inte märkt ett skiit..
Jag hade liknande ett år, det blev bara värre och värre. Till sist började det blöda ur ena öga, något blodkärl som fick nog antagligen. Gick till läkaren och fick receptbelagda tabletter och har aldrig haft problemet igen!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!