Citat:
Ursprungligen postat av Nytt-konto
Med andra ord tycker du att det är bra att dom klottrar sönder vagnar och annat men inte när dom klotrar på en gravsten som i pengar inte är så dyrt att fixa till. Pengar är inte allt men det är till stor del pga det som folk hatar klottrare.
Även om du inte målar olagligt så är du en idiot som uppskattar när folk gör det, det är jag och många andra som får betala medan klottrarna själva är så misslyckade att dom lever på statens pengar så dom påverkas inte direkt.
Jag tycker inte att det är bra att någon klottrar "sönder" vagnar, men jag bryr mig inte. Självklart tycker jag bäst om detaljfulla målningar på väl utvalda spots men jag uppskattar alla delar av graffitin, tags likaså. Men de allra flesta graffitimålare har sina gränser, de flesta väljer att måla på allmän egendom eller ytor ägda av företag. Jag likaså, har aldrig rört en husfasad och kommer aldrig att göra det. Jag respekterar inte målare som bryter mot den här oskrivna regeln lika mycket som jag respekterar de som följer den. Att måla på en kyrkogård och i det här fallet klottra ner en politikers gravsten, en politiker som betytt väldigt mycket för vårt land dessutom, är inte acceptabelt.
Jag målar olagligt och ger fan i vad du tycker. Du är okunnig inom ämnet och ska således inte yttra dig. Jag knarkar inte, lever inte på bidrag utan har ett fullt normalt liv. Jag är inte misslyckad, jag älskar mitt liv. Det är ditt liv som är värdelöst, du spenderar ditt liv med att hata istället för att älska.