• 2
  • 3
2011-06-17, 00:14
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frillee
Trodde att de skulle gå att googla detdär, men fick upp fucking *M*A*S*H* istället...

I övrigt så måste jag säga att A****s W*l**n känns som en lockande kandidat då han filmer som har att göra med just våld, som nämns i artikeln.
Och jag verkligen kan höra honom framför mig berätta att:

"I domen berättar han att han hade druckit cirka fem starköl på tågresan och säkerligen var lite påverkad. Han vet inte var batongen kom ifrån, han har inte haft någon."

varför har du stjärna för namnet? Kan man bli stämd för smutskastning annars eller har det bara blivit en grej av det?
Citera
2011-06-17, 01:21
Citat:
Ursprungligen postat av Folkskygg
Mycket troligt!
Det är mycket otroligt; han är en av de största skådespelarna Sverige har f.nv., och skulle sannolikt målas upp som en "världskändis" av medierna, då han prövat lyckan utomlands.
Citera
2011-06-17, 11:05
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
varför har du stjärna för namnet? Kan man bli stämd för smutskastning annars eller har det bara blivit en grej av det?
Om man googlar hans namn känns det onödigt att en träff blir "Skådespelare sparkade och hotade poliskvinna -vem?- Flashback forum" om det visar sig att han inte har något med det att göra.
Citera
2011-06-17, 12:19
Medlem
Vansinnets avatar
Säkert någon från den här filmen: http://www.imdb.com/title/tt1588885/

Jonas Bane kanske, som någon nämnde
Citera
2011-06-17, 22:56
Medlem
GuldhedenMatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Om man googlar hans namn känns det onödigt att en träff blir "Skådespelare sparkade och hotade poliskvinna -vem?- Flashback forum" om det visar sig att han inte har något med det att göra.

Så när folk googlar på Ola Rapace, Peter Haber, Jonas Bane, Thorsten Flinck, Mikael Persbrandt, Janne Loffe Karlsson, Michael Nyqvist och Börje A så gör det inget?
Citera
2011-06-20, 09:33
Medlem
Så vem är det då?
Citera
2011-06-20, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Kan ge min högra han på att det är en kulturberikare som fått spela rollen "Jag är invandrare och det är fel att slåss rollen" i någon film.

Tyvärr. Dricka öl och bli våldsam är nog en rätt svensk grej att göra. Krävs ju lite starköl för att bli modiga nog att ge sig på en kvinna. Kulturberikare bråkar och slår kvinnor nyktra.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in