2011-06-16, 10:20
Bannlyst
Vilka brukar vara trånga?

Man kan inte gärna fråga utom på KK
Kan nog vara skönt om man är normal, med risk att det går för fort när det kramar åt?
Citera
2011-06-16, 10:22
Medlem
htdgs avatar
Det är väl olika från tjej till tjej? Folk som säger att "alla tjocka är slappa" och "alla smala är trånga" är dumma i huvet.
Citera
2011-06-16, 10:27
Medlem
knullklassons avatar
Jag ser att sommarlovet har börjat. De som säkerligen är trånga är unga tjejer som ännu inte blivit könsmogna. Men de ska du ge fan i.
Citera
2011-06-16, 10:27
Bannlyst
Dom som är 11-12 borde väl vara trånga
Citera
2011-06-16, 10:32
Medlem
Vivvis avatar
Det är nog väldigt individuellt, men oftast är kvinnor som inte fått barn naturligt trånga.
Sen finns det självklart kvinnor som fött barn som är/blir trånga igen med övning eller operation.
Citera
2011-06-16, 11:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjan
Vilka brukar vara trånga?

Man kan inte gärna fråga utom på KK
Kan nog vara skönt om man är normal, med risk att det går för fort när det kramar åt?

Vänta nu här, behöver du fråga dina KK om de är trånga eller inte???
Citera
2011-06-16, 11:44
Medlem
sommarlovs avatar
Min erfarenhet är att överviktiga kvinnor är trånga!

Och 12-åriga pojkar, du specificerade inte kön!!

(Ja, jag kände på mitt eget hål när jag var 12, inte någon annan pojke...)
Citera
2011-06-16, 11:59
Bannlyst
Min fru är möjligen lite slappare efter 2 barn så det kan vara skönt att prova något nytt
Citera
2011-06-16, 12:35
Medlem
xmisselliexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjan
Min fru är möjligen lite slappare efter 2 barn så det kan vara skönt att prova något nytt

Knipövningar brukar fixa slappheten. Efter man fått barn så är det A och O att man övar upp det igen.
Citera
2011-06-16, 14:57
Medlem
DunderBusens avatar
Det jag varit med som är trängst är min nuvarande. Och hon är även den som legat minst tidigare i livet, av alla dom jag varit med. Vad jag vet och tror iaf... Sen behöver inte det betyda det ena eller det andra.

Förut har jag aldrig en känt skillnad på en fitta. Det har varit Hål som hål... Och tvåan har varit en favorit. Just för att det känns annorlunda och det blir mer omväxling. Men den jag är med nu är helt annorlunda. Men kroppsmässigt så är dom flesta ganska lika varandra så... Det finns nog ingen mall.
Citera
2011-06-16, 22:33
Medlem
Erfarenheten säger att smala tjejer är lite trångare. Den säger också att 14-15 åriga tjejer har varit trångare än 17+. Oskulden var helt klart trångast. Sen om allt det här var en slump eller inte det vet jag ju inte.

Jag tror att det mest handlar om nervositet och kåthet. Dom yngre tjejerna kan ha varit nervösa/lite rädda pga ålderskillnaden. (dom kanske förväntade sig att det skulle göra ondare bara för att jag var äldre vilket gjorde att dom spände sig lite.) Dom lite mulligare tjejerna kan ha varit kåtare än dom smala snygga efterssom att jag kanske är mer snygg för dom medans dom smala är vana vid snygga killar så det var inget speciellt för dom. Oskulden var trångast efterssom att hon var väldigt nervös dels pga ålderskillnaden + efterssom det var första gången.
Citera
2011-06-16, 23:53
Medlem
Dr.Spins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illusi0n
Erfarenheten säger att smala tjejer är lite trångare. Den säger också att 14-15 åriga tjejer har varit trångare än 17+. Oskulden var helt klart trångast. Sen om allt det här var en slump eller inte det vet jag ju inte.

Jag tror att det mest handlar om nervositet och kåthet. Dom yngre tjejerna kan ha varit nervösa/lite rädda pga ålderskillnaden. (dom kanske förväntade sig att det skulle göra ondare bara för att jag var äldre vilket gjorde att dom spände sig lite.) Dom lite mulligare tjejerna kan ha varit kåtare än dom smala snygga efterssom att jag kanske är mer snygg för dom medans dom smala är vana vid snygga killar så det var inget speciellt för dom. Oskulden var trångast efterssom att hon var väldigt nervös dels pga ålderskillnaden + efterssom det var första gången.
Har du haft sex med 4st eller? Åldern har knappt någon inverkan alls, vältränade smala tjejer har en tendens att vara trånga men även där har man gått på minor. De tjejer som haft de trängsta fittorna jag upplevt har varit strax över perfekt-nivån i kroppen. Dvs typ såhär: http://www.d.umn.edu/~jvaleri/mar.jpg (+/- några kilo så är det tre-fyra som har vart för trånga för 1st finger i princip där man behövt värma upp länge) Samtidigt så har det i denna kategori varit bland de slappaste fittorna jag stött på, och då menar jag framförallt om du lägger på 3-5 kilo. (Där åldern går från 16-~30)

Tränade kroppar har en tendens att inte bli slappa efter en kvart och vara lagom trånga (med stor variation), kroppar liknar då denna fast med magrutor och varierande strl på brösten. http://www.my-pin-up-girl.com/images/beautiful-female-bodies-Ame.jpg I den kategorin har allt från 18-32-åringar hållit hög klass.

En petit tjej som har tränade lår är generellt sett trång, i alla andra fall så är variationen gigantisk. Med trång menar jag inte heller initialt utan hur det är efter ca 10-20 min intensivt pumpande även om man skulle kunna fista vissa samma sekund som trosorna åker av.

Summa summarum, det går inte att se om en tjej har tränad PC-muskel eller ej. Ett tips om du lyckas komma en bit in i raggandet (och pratar om sex) så fråga om hon kör knipövningar. Är svaret nej och hon är mullig så kan du ju lika gärna ragga vidare. Onanerar tjejen ofta så brukar hon också vara stark där nere, men det syns inte heller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in