Hur skall jag gå tillväga för att fästa den? Jag gissar att det är dumt att sätta plugg och skruva fast den då det är en gipsvägg och det är väldigt nära det hål som är uppborrat för själva strömbrytaren. Den strömbrytare som sitter nedanför ser inte ut att vara fäst med några skruvar...
Någon som vet?
Edit: Rättat stavfel
__________________
Senast redigerad av Megatron2 2011-06-16 kl. 09:29.
Hur skal jag gå tillväga för att fästa den? Jag gissar att det är dumt att sätta plugg och skuva fast den då det är en gipsvägg och det är väldigt nära det hål som är uppborrat för själva strömbrytaren. Den strömbrytare som sitter nedanför ser inte ut att vara fäst med några skruvar...
Någon som vet?
ja tror det är 2 skruvar som pressar ut 2 stycken "hakar" så skruvar du in dessa så klämmer dom mot bakomliggande material/dosa
Jämte vredet sitter det två skruvar, om du skruvar dessa innåt så borde klackarna som håller brytaren gå ut och ta tag i dosan. Tryck den innåt bara innan du börjar skruva. Annars får du sätta två m4 (tror jag det är) bultar ute i själva plåtramen och vrida fast brytaren med, det finns nästan garanterat hål för sådana i dosan också.