vilken vljer ni?
Bryr ni killar er egentligen om magen vecklas nr vi rider er eller om hret str r alla hll och vi inte alls ser lika sexiga ut som i brjan av kvllen?
Om ingen har berttat det fr dig frut s r det dags nu. Den som suger och svljer vinner alltid.
Synd bara att man inte kan veta det innan.
Kan inte alla tjejer som r vilddjur i sngen bra ngon form av mrkning s man knner igen dom? Kanske en tatuering av en puma eller ntt p halsen...
Jag tar med bda hem, sen tvingar ettan och jag tvan att slicka ettan medan jag tar tvan i tvan. Sen knullar jag ettan i ettan och sen fr bde ettan och tvan ta treans buss hem och sen slr jag p fyran och kollar kvllsnyheterna.
Tvan, men frst tar jag henne till Mc Donalds och ser till att hon fr i sig riktigt mycket. Och ofta och lgger p sig ngra kilon. D kan vi brja snacka! Mjuka bulliga magar och rejla lr, bred rumpa och rejla hfter s hon ligger stadigt....
Jag ser ett stort hl i frgestllningen.
Nr fr man reda p att tjej 1 lider av likstelhet i sngen? Har man satt bda tjejerna och sen fr vlja vem man vill fortstta med eller hur r det tnkt?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!