2011-06-16, 00:37
Medlem
Fattig.Negers avatar
Jag har en DELL OptiPlex 745 MT med Windows 7 Ultimate x64 som har fungerat perfekt fram tills 2 dagar sedan. Jag testade sleep mode for forsta gangen och det ville sig inte. Forst sa vaknade den hela tiden av sig sjalv (men det hittade jag en losning pa) och nu sa fungerar den inte nar den kommer tillbaka ifran sleep mode. Jag har testat kanske en 10-12 ganger och detta ar vad som har hant.

Forst kom den till welcomeskarmen bara dar den stod och tuggade och inte kom nagonstans men jag lyckades stanga av det sa att den skippar inloggningsskarmen utan gar direkt in i windows. Det gar att rora pa musen osv och "highlighta" ikoner, men trycker jag pa en ikon och forsoker oppna ett program hander ingenting. Det enda programmet som fungerar ar Google Chrome, eller det fungerar att oppna iallafall.

Nar man oppnat Chrome sa laddar den inte startsidan som den ska utan bara laddar men inget hander, nere i vanstra hornet sa star det att den laddar cachen och forsoker jag da stanga Chrome sa laser sig hela skiten och jag far halla in knappen for att stanga av datorn.

I vissa fall har aven ett meddelande kommit upp dar det star att Microsoft Windows har slutat fungera (eller slutat svara kommer ej ihag) och trycker man OK pa meddelandet sa laser sig datorn...

Har googlat ett bra tag nu och inte hittat nagon losning, snalla hjalp, vill verkligen kunna anvanda sleep mode!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in