• 1
  • 2
2011-06-16, 20:46
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Jag var ute och mekade cross så fick jag lite myggbett, jag märkte efter ett tag att det började kännas konstigt avdomnat i armbågen och sen började det klia som FAN. Det är iofs inget ovanligt, det ovanliga är att nu gör det faktiskt ont i armen på ett sätt jag aldrig varit med om tidigare. Det gör fan ONT i armbågen och mjukvävnaden. Borde jag uppsöka läkare? Kan det vara något annat som bitit mig?

Bifogar en bild på eländet: http://i52.tinypic.com/2wpthl5.jpg

PS: Det är alltså insidan av armbågen, jag har normalt sett rätt smala, knotiga armbågar så då kanske ni fattar HUR svullet det är.

Jag har också fått helt sjukt stora bett. Mestadels får jag dessa i början av sommaren, eller ja, när myggen börjar bitas. En gång blev jag biten på underarmen. Jag såg ut som Karl-Alfred på armen nån vecka. Fick förövrigt en hel massa knottbett för nån vecka sen. Såg ut som att jag hade blåmärken över hela benen.
Citera
2011-06-16, 21:51
Medlem
Jag har under en minnesvärd sommar i barndomen haft förmodligen tusen myggbett på en gång, kände mig skönt seg, och klustren av bett gav upphov till tiotals golfbollstora röda svullnader och viss klåda. Det var grejor det.
Citera
2011-06-17, 00:16
Medlem
Tablettans avatar
Jag dog utav ett myggbett.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto