2002-10-25, 00:52
äldre konto (old)
Ej medlem
Har tryckt Deca för 8 mån sen. Måste klara mig undan ett urintest... Hur ska jag gå tillväga???
Citera
2002-10-25, 09:56
äldre konto (old)
Ej medlem
Du kommer aldrig att klara dig!

Det sitter upp till 18 månader och det spelar ingen roll om det handlar om 1 deca eller 10.

De har även väldigt sträng bevakning!
Citera
2002-10-25, 15:20
äldre konto (old)
Ej medlem
Deca satt bara i ca 8.5 månader för mig. Jag åkt dit under en deca kur och fick testa mig till jag var ren. Så om du har tur så kan du klara dig.
Citera
2002-10-25, 15:25
äldre konto (old)
Ej medlem
Till parti kaninen!

Det kan inte vara möjligt, de måste ha gjort nått fel!

Deca sitter i mellan 12-18 månader oavsett om man tagit en eller tio deca!

Föresten testar de dig nu? Hur ofta fick du testa dig? Ser man tydligt hur värderna sjunker?
Citera
2002-10-26, 19:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Kan man se om man tagit deca genom urintest? Trodde det bara var genom blodprov?
Citera
2002-10-26, 19:20
äldre konto (old)
Ej medlem
Dom testade en gång i månaden. Dom ser på nivåerna om om det gått upp eller är på väg ner. Jag trode att dom inte skulle se någon skilnad om jag tog en deca kur till. Men det såg dom, dom blev inte så glada. Jag fick inte ta lämpen innan jag visade rent pispprov
Citera
2002-10-27, 12:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Till Swede-x
Självklart kan de se om man tagir deca genom ett urinprov.När man dopingtestar sig lämnar man urinprov, men jag tror att man lämnar blodprov om man gör ett "b-test"

Till Party kaninen!
Har de lämnat dig ifred nu eller måste du fortfarande lämna urinprov?
Citera
2002-10-27, 14:08
Bannlyst
Men hur fan kan man bli testad på anabola? trodde det bara gällde knark dom får testa...
Citera
2002-10-27, 14:58
äldre konto (old)
Ej medlem
Det är ju inte olagligt att ha anbola ikroppen däremot är det olagligt att inneha och sälja,köpa men du kan ju bli avstängd ett visst antal månader omdu håller på med en viss idrott från deras förbund eller tex vissa gym
eller nekad ett arbete men jag har aldrig hört nån som blivit testad för anabola när dom sökt ett arbete men däremot vanligt att dom testar om du tagit knark enda stället jag vet dom brukar kolla anabola är ju på kåkarna får man fråga av vilken anledning du måste lämna ett dopingtest?
de är ju ovanligt om man inte är elitidrottsman.
Citera
2002-12-03, 10:46
äldre konto (old)
Ej medlem
Det är olagligt att ha aas i kroppen. Lika mkt som det är att ha droger...
Åter till frågan om Decan! Spårtiden är upp till 18mån inget snack om den saken... Men vissa dagar under den perioden så kan du ha turen att det inte finns utsöndrat i kroppen.... Då syns det inte. Men vem kan säga när det inträffar :twisted:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in