2011-06-15, 22:24
Medlem
Jag borde ha lärt mig. Men icke sa nicke. Jag gör samma misstag om och om igen.

För varje tjej jag träffar så tänker jag "detta är kanske en bra tjej det kan funka med ändå" men ta mig fan, det slår inte fel en enda gång. Det slutar ALLTID med att jag tycker mer illa om tjejer för varje tjej jag dejtar. Det är fan otroligt.

Jag skulle kunna ge så många exempel på sjuka och konstiga beteenden från tjejer som utåt sett verkar vara trevliga, vanliga tjejer att jag behöver en miniräknare för att hålla ordning på antalet. Först tänkte jag att det kanske bara är dom tjejer jag råkat träffa som är konstiga, men nu går det inte hålla sanningen borta längre. Tjejer är dumma i huvudet!

Exempel 1.

Jag dejtar en tjej på en tisdag. Hon blir intresserad och det märker jag direkt. Dejten slutar med avsugning ute på djurgården. Så kåt blev hon. Redan dagen efter skickar hon flera sms om att hon gillar mig och att hon är rädd för att jag bara leker med henne. På onsdagsnatten åker jag till henne och vi har sex. På torsdagsmorgonen pussas vi hej då och vi säger vi ska ses på fredagen igen.

Nu börjar det konstiga. Hon hör inte av sig på hela torsdagen och fredagsförmiddagen och det kommer fram att hon är ledsen för sitt ex som gjorde slut för TRE VECKOR sen. Trots det är hon redan inne på spraydate och dessutom säger hon gillar mig sjukt snabbt. Hon sa hon varit inne hela dagen och gråtit. Jag frågar om hon trots det vill ses på fredagen och det vill hon. På den dejten är hon skitkall och jag märker nåt är fel direkt. Och som väntat, dan efter säger hon att hon inte känner vi är rätt. Och det är fine, men herregud, är detta normalt beteende??? Inte för mig iallafall.

Exempel 2.

Jag träffar en tjej på söndagen och vi går en promenad runt hagaparken i två timmar. Och vi klickar faktiskt. Det känns bra och avslappnat. Och direkt efter dejten säger hon att hon vill ses igen och om jag vill ses på onsdagen och äta nåt. Vi har inte kunnat höras så mycke i veckan pga jobb osv. Får ett sms på morgonen om att hon mår dåligt och vill skjuta på dejten, vilket såklart är okej då jag ändå jobbade fram till 20 ikväll. Loggade nyss in på msn och då skriver hon till mig att hon inte vill ses igen. Jag frågade varför och hon säger att det beror på att "hon känner jag är för på och att hon inte klarar det". Jag blev helt chockad. Fine, om jag varit på hade jag fattat det men sen vi träffades har jag skickat ETT ENDA SMS, thats fuckin it. Och det kallar hon att vara på???? Men detta kanske är normalt beteende? För mig är det bara sjukt och konstigt.

Egentligen har mina tio senaste dejtar alla slutat med nåt sjukt och konstigt beteende från tjejen i fråga. Det är inte det att jag blir sur efter att dom inte alltid varit intresserade för om sanningen ska fram så har jag inte alltid varit det heller. Det som gör mig halvt förbannad är att tjejer svänger så mycket i sina beteenden och säger så konstiga saker.

Det är faktiskt så att för varje tjej jag träffar - desto mer börjar jag fan hata tjejer. Hur står ni ut med deras konstiga beteenden?
Citera
2011-06-15, 22:27
Bannlyst
"Ni får ursäkta mig - men varför är tjejer dumma i huvudet?"

Det ligger i deras gener.

EDIT: "Hon blir intresserad och det märker jag direkt. Dejten slutar med avsugning ute på djurgården"

Vad fan tror du ska hända när hon suger av dig på FÖRSTA dejten? Jävla spån! Du framstår ju som en player. EDIT 2: Okej, det kanske inte var första dejten. Men ni verkade fortfarande gå för fort framåt.

Det är inget fel med det egentligen, men sluta gråta efter tjejer om du inte kan hålla micropenisen i byxan!!
Senast redigerad av Afuhren 2011-06-15 kl. 22:30.
Citera
2011-06-15, 22:29
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allvetaren00
Hur står ni ut med deras konstiga beteenden?

Det gör vi inte.
Citera
2011-06-15, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith
Det gör vi inte.

Haha, din profilbild och den kommentaren

Iaf; Första tjejen lät ju som ett riktigt jävla hårdkokt arbetarklass tjej med både cluster-B och pappakomplex som ska svänga runt på det där sättet.
Andra vette fan, lät bara skumt.
Citera
2011-06-15, 22:33
Medlem
Det enda jag kräver är egentligen en röd tråd i en tjejs beteende. Men sorry, jag ser aldrig det.
Citera
2011-06-15, 22:41
Medlem
Evilyns avatar
Så...
Du blir dissad av 10 tjejer på raken och drar då slutsatsen att det är tjejerna det är fel på..
Hur var det med självinsikten här, då?
Citera
2011-06-15, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evilyn
Så...
Du blir dissad av 10 tjejer på raken och drar då slutsatsen att det är tjejerna det är fel på..
Hur var det med självinsikten här, då?

Kan du läsa?
Citera
2011-06-15, 22:44
Medlem
Evilyns avatar
Citat:
Kan du läsa?

Japp, jag läste genom alltihop, men avrundningen; "Egentligen har mina tio senaste dejtar alla slutat med nåt sjukt och konstigt beteende från tjejen i fråga." tyder ju på att du antingen söker dig till labila brudar, eller så är det något du framkallar hos dem.
Citera
2011-06-15, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evilyn
Japp, jag läste genom alltihop, men avrundningen; "Egentligen har mina tio senaste dejtar alla slutat med nåt sjukt och konstigt beteende från tjejen i fråga." tyder ju på att du antingen söker dig till labila brudar, eller så är det något du framkallar hos dem.

Som jag trodde. Din läsförståelse är lika med noll. Snacka om quote mining.

Är du tjej månne?
Citera
2011-06-15, 22:48
Medlem
Witticisms avatar
Det låter onekligen märkligt... Jag kan inte direkt förklara deras beteende. Jag kan dock erkänna att jag också betett mig "konstigt" ibland när jag dejtat en del killar. Det har då berott på att jag helt enkelt inte vetat säkert om jag varit intresserad av dem eller inte. Jag har kanske sett någonting positivt hos killen i fråga, men haft flera andra på gång samtidigt som jag inte vetat hur det kommer att gå med osv.. Så, på dejten kan jag ha verkat väldigt intresserad, för att sedan i stort sett sluta svara på sms, komma med någon lam undanflykt och sen plötsligt hört av mig igen två veckor senare (för att det skitit sig med den andra killen jag gillade) och är beredd att ge den första killen en ny chans, osv.

Det kan naturligtvis tyckas väldigt illa att dejta många killar samtidigt, men det är aldrig enkelt med såna här saker. Jag gissar att tjejerna du träffat har varit i liknande situationer och eftersom vi inte vet deras exakta omständigheter så blir resultatet helt obegripligt och ambivalent.
Citera
2011-06-15, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witticism
Det låter onekligen märkligt... Jag kan inte direkt förklara deras beteende. Jag kan dock erkänna att jag också betett mig "konstigt" ibland när jag dejtat en del killar. Det har då berott på att jag helt enkelt inte vetat säkert om jag varit intresserad av dem eller inte. Jag har kanske sett någonting positivt hos killen i fråga, men haft flera andra på gång samtidigt som jag inte vetat hur det kommer att gå med osv.. Så, på dejten kan jag ha verkat väldigt intresserad, för att sedan i stort sett sluta svara på sms, komma med någon lam undanflykt och sen plötsligt hört av mig igen två veckor senare (för att det skitit sig med den andra killen jag gillade) och är beredd att ge den första killen en ny chans, osv.

Det kan naturligtvis tyckas väldigt illa att dejta många killar samtidigt, men det är aldrig enkelt med såna här saker. Jag gissar att tjejerna du träffat har varit i liknande situationer och eftersom vi inte vet deras exakta omständigheter så blir resultatet helt obegripligt och ambivalent.

Du fattar väl att du inte kan bete dig sådär? Om du inte fattar det är det bara så att ni tjejer är halvt konstiga.

Kör med raka rör istället alternativt dejta inte hundra samtidigt.
Citera
2011-06-15, 22:52
Medlem
Evilyns avatar
Citat:
Som jag trodde. Din läsförståelse är lika med noll. Snacka om quote mining.

Är du tjej månne?

Det är jag visserligen, men jag kan inte riktigt se vad det har för betydelse i frågan egentligen. Jag säger inte att tjejerna agerar på ett bra sätt - för det gör de inte - men eftersom det verkar hända så ofta kanske den typen av tjejer verkar dras till dig. Testa något nytt?
Vilken åldersgrupp snackar vi om, förresten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in