Citat:
Ursprungligen postat av hush.nobody
Efter att tyvärr råkat fastna lite i pedofilforumet så har man nu lärt sig att det som TS beskriver är helt okej enligt FBs pedofiler. Barnen har ju inte kommit till skada och var säkert med på det enligt dom så det är på den nivån pedofiler ligger tyvärr! Så det här är inte den första pedofilen som kommer åka dit och absolut inte den sista.
Dock finns det ju ett jävla stort intresse av att upprätta ett registrer på dessa monster så barnen åtminstone slipper just de pedofilerna. De andra pedofilerna, t ex de här på FB kommer ju inte polis och psykvård åt förrän de åker dit.
För vidare diskussioner om varför detta absolut inte är ett brott i en pedofils ögon så är det bara kontakta t ex Fruktzoda som gärna tar denna diskussion.
Är det Filippinerna som gäller för pedofilerna numera förresten? Det börjar väl bli svårare i grannländerna gissar jag. Något som varje svensk som besöker dessa länder därborta i öst har en skyldighet att polisanmäla sexuella övergrepp på barn och är det en svensk medborgare som gör övergreppen så kan de även fällas här hemma! Annars är det bara anmäla på plats så får de lite semester i de trevliga fängelser som vi läst om därborta.
Ryssland är nya "Thailand" såvitt jag vet....Ryska maffian har starkt fäste i Sverige och precis som någon skrev i tidigare inlägg handlar det nu mer om pengar än om pedofili åtminstone i oppen - man skapar sådant som ger bra betalt - ungefär som när de ledande i olika knarksyndikat aldrig använder droger själva (fast det var ett uselt exempel det finns nog inget mer plågsamt för en människa än att bli sexuellt skändad som barn....det är såna upplevelser som kan göra att de senare i livet ännu en gång bidrar med pengar till de som redan har allt - mao just knarkmaffian , narkotika, sadistiska våldtäkter och mord av kvinnor och män, samt barn som våldtas - plötsligt undrar jag igen hur man ska överleva med all denna ondska - och vad händer med alla de här barnen när de blivit vuxna? Är den här Kristianstadsbon sådan? Vi vet att det finns maskrosbarn, men vi ska nog inte vara så snabba att döma unga som begår våldsbrott eller blir extremt självdestruktiva...En stor fet ond cirkel - som aldrig bryts så länge den hierkiska toppen vill ha det så... Polischefen och hans kumpaner är ett utmärkt exempel på detta