Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-10-23, 00:46
Bannlyst
.. panera följande scenario..
Att jag när jag skriver detta, har stoppat min mun full med en burk piller, ..tuggar på dem medans jag skriver.. tänk att DETTA är mitt sista meddelande till omvärden, att jag inte kommer att läsa era svar, eller sista, har skrivit en lapp till dem jag hatar i världen och skyller mitt självmord på dem.... något måste man göra, effekterna tar vid.. tänk, hur skulle ni ställa er till att ni inte kan göra någonting åt min situation, när ni läser detta är det redan försent, refflektera över min död..

detta var slutet
Citera
2004-10-23, 00:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cronologix
Att jag när jag skriver detta, har stoppat min mun full med en burk piller, ..tuggar på dem medans jag skriver.. tänk att DETTA är mitt sista meddelande till omvärden, att jag inte kommer att läsa era svar, eller sista, har skrivit en lapp till dem jag hatar i världen och skyller mitt självmord på dem.... något måste man göra, effekterna tar vid.. tänk, hur skulle ni ställa er till att ni inte kan göra någonting åt min situation, när ni läser detta är det redan försent, refflektera över min död..

detta var slutet
:thumbsdow
Citera
2004-10-23, 12:53
Medlem
Spaders avatar
Tja för mig är du inget annat än en avatar och lite text så jag bryr mig ungefär likamycket som när nån okänd uteliggare på andra sidan jorden dör.

Innan folk kommer till gnället så ta med geografiskt avstånd, kulturellt avstånd samt om man känner personen/har mött personen/känner till personens existens etc etc.

Jag kan säga att jag vet ingenting om de 5 punkterna ovan gällande dig, så det blir inga tårar.

/Spader
Citera
2004-10-23, 13:21
Medlem
Lisa Regerar!s avatar
Tror nog att jag bara skulle tycka att du var en väldigt skum typ om du skrev ditt "avskedsbrev" på FB.
Citera
2004-10-23, 13:30
Medlem
Shallows avatar
Citat:

Jag skulle omdömeslöst dömma ut dig som en knasboll. Inte för det faktum att du skriver ett mysko avskedsbrev på FB utan mer för att du ber oss att "Panera" ett scenario.

Är Ponera ordet du söker?

se skillnader...

Ponera: http://www.susning.nu/Ponera

Panera: http://www.susning.nu/Panera

Edit: Jävla smileys, såg ju inte klokt ut.

btw, så hånar jag inte ditt resonemang alls. Jag finner det snarare ganska intressant. Tyckte bara att det var lustigt med att "panera" ett scenario.
Citera
2004-10-23, 17:05
Medlem
alter egos avatar
Citat:

detta var slutet

absolut, total, fullständig likgiltighet...

möjligen skratta åt att du lämnade livet lik en hund med svansen mellan benen...
Citera
2004-10-23, 17:55
Medlem
P3tters avatar
Skulle knappast bry mig om dig.
Patetiskt skulle jag tycka..
Citera
2004-10-23, 21:43
Medlem
Makehastes avatar
Snacka om att ha valt fel forum... Heh.

Är det sant tycker jag du ska ge fan i't. Man har bara en chans här i världen, sumpa den inte såhär tidigt.
Citera
2004-10-23, 21:47
Medlem
flowss avatar
Hoppas pillrena var ecstasy så att du iaf fick en JÄVLA resa innan du dog, det skulle jag säga.

Citera
2004-10-23, 23:12
Medlem
nebutsdutss avatar
Han hann logga ut innan han drog iaf
Citera
2004-10-24, 10:35
Medlem
Citat:

detta var slutet

det enda en människa kan vilja få ut av att skriva så på ett forum vilket som helst är att få uppmärksamhet och medlidande, och det betyder att självmordsskribenten inte skulle kunna lämna världen utan att vänta och se folks reaktioner. sedan vad skribenten skulle göra efter att han sett folks reaktioner är en annan sak...
Citera
2004-10-24, 14:36
Medlem
Spaders avatar
Nu har han säkert gått och dött och snart kommer polisen och knackar på våra dörrar Ni känner väl alla till "Ripper"-fallet?

/Spader
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in