Citat:
Ursprungligen postat av MrLyoness
Vad DU tycker är orelevant. Fakta är: Ingen Pyramid.
Bara för att DU tycker det, betyder inte att det är så.
Ifall min revisor säger ok - så tycker jag det är ok att inte betala skatt. Dvs är det lagligt så är det ok. Är det inte lagligt så åker jag på restskatt...
Varför fortsätter du diskussionen om det är pyramid eller inte

? Det kan ju inte ge dig så mycket?
Det relevanta att argumentera om är ju om produkten kommer att slå, eller inte. Så jag ställer frågan igen. Utveckla gärna om Asien... varför ska jag lägga pengar där, och hur tjänar jag isåfall pengar?
Sen vad gäller Elgiganten, Max och Stadium. Nu har det gått ett tag och man har kunnat utnyttja Lyoness presentkort där. När inför de tex kort-dragare i sina butiker? Eller när kan man använda streckkoden i mobilen i deras butiker? Om dessa "partners" kör detta på test, och det inte händer så mkt mer snart... så känns det som att risken är stor att det inte blir så mycket mer.
Det måste hända något mer i Lyoness ganska snart...
Att du redan tjänar pengar på Lyoness är ju bra. Det måste väl typ innebära att du redan hunnit värva runt 50 pers som handlar för många tusenlappar varje månad genom Lyoness partners? Fattar inte hur egentligen... det finns inte något av dessa partners som tilltalar...