Citat:
Ursprungligen postat av
farrs
Citat:
Ursprungligen postat av
Pellets
Gjorde en avrunding på 200.000:- sek uppåt...
Vilket är lite bättre avrunding än din avrundning uppåt på 16 Miljoner......
(FB) Lyoness - Scam och pyramidspel?
Så det är lika konstigt som dina klappmongoinlägg.....
Vart tog länken vägen?
Hur kommer det sig att Bonusen enligt kompensationsplanen betalas ut veckovis baseras på booked Units under den veckan , medans ni hävdar att man får räkna med "gamla units"?
Nu börjar andra klappmongot peka mot "Easy Shop Plus" som inte har ett skit med Bonusen i kompensationsplanen att göra då detta inte finns nämnt någonstans i kompenastionsplanen.
Det är starkt att ni fortsätter argumentera för något ni inte kan bevisa någonstans iform av en länk...
Och inte så bra för er klappmongon att försöka komma med en skärmdump - men misslyckas!!!
Du fortsätter med din dagisnivå.
Avrundning hit och dit.
Sen har du beskrivit kompplanen helt korrekt. Det är bara du som lägger in din tolkning.
Varje söndag kväll stängs bokningsprogrammet och en avräkning görs.
Har det tillkommit några nya enheter har du premier om det har uppstått balans.
Det är
nästan så jag har lust att lägga upp en skärmdump, men jag ger fan i det, vet inte om det skapar problem för mig.
Oavsett om du sitter och tokrunkar och skriker klappmongon så räknar jag in stålar varje vecka.
Även om jag inte bevisar det för dig så är det så.
Du kommer bli varse. Jag garvar hela vägen till banken och du sitter hålögd i ett hörn och tokrunkar och skriker klappmongo till alla du kan.
Jag önskar dig lycka till pellets.
Hur du än försöker svartmåla så blir du frånåkt.
Jag eller vi andra vanliga , normala individer har inte blivit frånåkt någonstans.
Det är ni klappmongon som inte kommer någonstans eftersom ni kan inte lägga upp någon som helst bevisning för era påståenden någonstans.
Vi har efterfrågat det flera gånger i tråden , men ni klappmongon misslyckas hela tiden.
I andra trådar har klappmongon försökt , men så fort man tittat på dom skärmdumparna som de klappmongona levererat her dessa varit manipulerade - och de som inte varit manipulerade har inte kunnat påvisat argumenten...
Du och alla andra klappmongon kan fortsätta att skrika "Vi har rätt och ni har fel - men vi kan inte bevisa att vi har rätt" - ni har gjort er till åtlöje i tråden och fortsätter göra er till åtlöje.
Vilket vi är väldigt tacksamma för , eftersom det förhoppningsvis räddar ett antal från att förlora en massa pengar.
Om jag avrundar 200.000 så är det fel - men om ni klappmongon avrundar 16 Miljoner så är det ok?
Du kan ju fundera på det argumentet till att börja med...
Så länge ni inte kommer med någon bevisning så gäller kompensationsplanens information.
Bonus beräknas (enligt sidan 11 på tidigare länk) i 2 delar...
1) Antal bokade units under en vecka - Personal Units , Transfer Units och Bonus Units.
(Här får man alltså INTE räkna med "gamla Units")
Måste fylla minst 3/3 upp till 25/25 - och bonusen bygger på vilken nivå klappmongot befinner sig på.
Denna bonus betalas ut veckovis baserat just på "Booked Units" under den veckan och kan alltså variera beroende på resultatet för klappmongot.
2) Antal bokade units under en vecka - Endast Personal Units!!!
(Här får man alltså INTE räkna med "gamla Units")
Måste fylla minst 35/35 - och bonusen bygger på vilken nivå klappmongot befinner sig på.
Högre nivå sänker kravet till 25/25 o.s.v.
Denna bonus betalas ut veckovis baserat just på "Booked Units" under den veckan om klappmongot uppfyller kravet för den veckan.
Här ligger den "stora bonusen" på 600$
Easy Shop plus nämns ingenstans - och ni har heller inte påvisat att man får räkna "Gamla bokade units" i ovan nämnda. Och så långe ni inte har lyckats med det - är det ovanstående som gäller - eftersom det är det som står i kompensationplanen.