2011-06-15, 08:41
Medlem
Hej allesammans!

Det är så att jag har träffat en tjej nu de senaste två veckorna väldigt mycket och vi har gått väldigt fort fram. Vi har varit tillsammans nu i ungefär 4 dagar och känner redan att jag har tröttnat på henne, hemskt nog. Då jag blev i hop med henne förstördes mycket...Dels blev jag osams med min bästa vän, eftersom att det var hans ex. Sedan finns det en annan tjej som jag träffade innan min nuvarande flickvän och som verkligen fick mig på fall. Jag tror inte att jag har kommit över henne än då jag tänker på henne konstant. Problemet är att jag inte vill vara tillsammans med min flickvän...Men hur ska jag kunna säga det till henne utan att framstå som en idiot eller player? Jag måste verkligen ha en riktigt bra anledning, vilket jag inte har...

Snälla hjälp mig och kom på något bra för att lösa detta....
Citera
2011-06-15, 08:48
Medlem
Ärlighet varar längst.
Bara att tala om för henne vad du känner och sen göra slut.
Citera
2011-06-15, 08:51
Medlem
CaptMorgans avatar
"Vi behöver prata..."
Citera
2011-06-15, 09:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av williamo
Hej allesammans!

Det är så att jag har träffat en tjej nu de senaste två veckorna väldigt mycket och vi har gått väldigt fort fram. Vi har varit tillsammans nu i ungefär 4 dagar och känner redan att jag har tröttnat på henne, hemskt nog. Då jag blev i hop med henne förstördes mycket...Dels blev jag osams med min bästa vän, eftersom att det var hans ex. Sedan finns det en annan tjej som jag träffade innan min nuvarande flickvän och som verkligen fick mig på fall. Jag tror inte att jag har kommit över henne än då jag tänker på henne konstant. Problemet är att jag inte vill vara tillsammans med min flickvän...Men hur ska jag kunna säga det till henne utan att framstå som en idiot eller player? Jag måste verkligen ha en riktigt bra anledning, vilket jag inte har...

Om du inte kommit över ditt ex, varför träffa en ny? Ha inte så bråttom, bättre att låta det ta sin tid. Oavsett vad du säger så kommer din nya tjej tycka att du är en idiot och player om du väljer "dump" efter bara 4 dagar....förhoppningsvis har ni inte gjort ngt barnförbjudet än. Men mitt tips är att säga att det gick lite för fort och att du nu inser att du tycker om henne mer som en vän.
Citera
2011-06-15, 12:11
Medlem
Citat:
Hej allesammans!

"Dels blev jag osams med min bästa vän, eftersom att det var hans ex"
- du förtjänar fan ingen hjälp.

Säg sanningen, vänskapen med din bästa vän lär ju vara för evigt förlorad men det kanske är lika bra!
Citera
2011-06-15, 13:08
Medlem
TheKickss avatar
Säg som det är, man ska alltid säga som det är för lögner gör mer ont..oavsett vad sanningen är. Och säg det så fort som möjligt för ju längre tiden går desto jobbigare kommer det att bli för henne att höra. Att känslor försvinner är inget konstigt men det finns alltid bra och dåliga sätt att göra slut...så gör det som är rätt, var ärlig.
Citera
2011-06-15, 15:39
Medlem
Voldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptMorgan
"Vi behöver prata..."

Behövs inte mycket mer än så!

Var bara ärlig och säg att det här med förhållande mellan er två var lite väl förhastat och inte alls något du vill.
Citera
2011-06-15, 15:41
Medlem
Ronilles avatar
Ovanstående förslag är väldigt bra. Säg som det är, det gick alldeles för fort fram och det känns inte rätt enligt dig.

Vira inte in dig i lögner och annat trassel, utan ta tjuren vid hornen och gör lidandet kort.
Citera
2011-06-15, 16:30
Medlem
hitochdits avatar
Haha hur gammal är du egentligen?
Citera
2011-06-15, 16:43
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Men hur ska jag kunna säga det till henne utan att framstå som en idiot eller player? Jag måste verkligen ha en riktigt bra anledning, vilket jag inte har...

Finns inga genvägar, finns inget magiskt ord som du kan säga som kommer att låta detta bli helt smärtfritt, asså det är "bara" att säga som det är, utan några krusiduller, inga lögner och annat skit som kan slå tillbaka längre fram, det har gått för fort och du har torskat en polare, bara det är 2 jävligt bra skäl att, som hon kommer att fatta (om några år )
Citera
2011-06-15, 19:17
Medlem
BallsofSteels avatar
Prata med henne och förklara att du ännu inte kommit över ditt ex.
Så simpelt är det.

Får hon en hissy fit över det så kan hon inte vara riktigt riktig i pallet.
Vem fan vill vara tillsammans med en kille som suktar efter sitt ex?
Du gör henne en tjänst..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in