Flashback bygger pepparkakshus!
2011-06-15, 04:50
Medlem
Har varit uppe nu hela natten och försökt mounta upp trafikskolan TEO 2011 med programmet Daemon tools pro - standard edition.

Jag ladda ner Trafikskoleprogrammet från http://tankaner.com/show.php?torrent_id=7217 , och det kommer i vlc i .bnc
Jag har aldrig använt daemon tools innan och instruktionerna är: Kör deamon tools fält/montera och kör hanterare/lägg till fil/ gå in i trafikskolan TEO 2011 som du laddat ner / klicka tft-teo1 sedan klick OK, montera filen och kör programmet!!

Problemet är att jag fatta inte vad han mena här? kan någon visa mig detaljerat vad man ska göra steg för steg eller om någon vet någon video? hade uppskattat det som fan för har varit uppe hela natten med det.
Tack!
Citera
2011-06-15, 08:56
Medlem
SuperPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AhmedC
Har varit uppe nu hela natten och försökt mounta upp trafikskolan TEO 2011 med programmet Daemon tools pro - standard edition.

Jag ladda ner Trafikskoleprogrammet från http://tankaner.com/show.php?torrent_id=7217 , och det kommer i vlc i .bnc
Jag har aldrig använt daemon tools innan och instruktionerna är: Kör deamon tools fält/montera och kör hanterare/lägg till fil/ gå in i trafikskolan TEO 2011 som du laddat ner / klicka tft-teo1 sedan klick OK, montera filen och kör programmet!!

Problemet är att jag fatta inte vad han mena här? kan någon visa mig detaljerat vad man ska göra steg för steg eller om någon vet någon video? hade uppskattat det som fan för har varit uppe hela natten med det.
Tack!

Tankade ned filen för att se vad du menade.
Den som uppladdat filen har kladdat till det.....

Skulle tro att du kan göra så här:
Använd ImgBurn för att bränna skivan, alt skapa en ny image
Använd i fortsättningen ViritualCloneDrive för att mounta (associera alla imagefiler till detta prog)
Båda programmen är gatis och är busenkla att använda.
Citera
2011-06-15, 11:12
Medlem
Uppskattar som fan att du tog tiden till att hjälpa mig. Jag ska testa det du nyss sa och återkommer ifall det funka eller inte . Tack
Citera
2011-06-18, 03:16
Medlem
Det funka, allt är fixat Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här