Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2011-06-16, 09:05
Medlem
-Neverenough-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatersGonnaHate
Läste du ens trådstarten? Där skriver jag att jag är registrerad 2009 men kände att jag ville ventilera mina åsikter dock inte med det accountet så jag lånade en väns. Själv är jag registrerad 2009 med cirka 400 inlägg.

Om dem använder forumet flitigt eller ej går ju att disskutera. Om jag ser att du är registrerad mars 2011 och har 900 posts. Kollar jag igenom några av dessa brukar det vara en eller två meningar, många i heta ämnen. Inlägg som oftast inte bidrar något till ämnet och väldigt ofta är Off-topic. Jag kanske generaliserar mkt men på sistonde känner jag att Flashback har sjunkit markant i kvalitet.

Därför att jag "antar" att om du har under loppet av 6 månader lyckats bidra med 1500 inlägg ligger det inte någon större kvantitet i dina inlägg.

Äh, du stavar knapphändigt och vet tydligen inte vad ordet kvantitet betyder, dessutom använder du uttryck som "newfags" vilket gör dig till en sådan skribent jag gärna skulle se begränsad till endast ett inlägg om dagen. Du är en av dem som gör att Flashback har avtagit i kvalité, en gnällig jävel som vill införa regler så att forumupplevelsen anpassas till dina skräddarsydda önskemål, lär dig stava istället och se till innehållet i inläggen istället för antalet, det är det ganska många av oss som gör.
Citera
2011-06-16, 20:04
Medlem
O Dirlewangers avatar
KFK finns ju redan, varför krångla till det?
Senast redigerad av O Dirlewanger 2011-06-16 kl. 20:06.
Citera
2011-06-19, 11:45
Medlem
SchackMatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Varför skulle det bara gälla konton reggade efter 2011?
TS vill ge modsen och admins tid att göra sig beredda på konton registrerade nästa år.
Citera
2011-06-19, 13:01
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Jag antar att jag är en liknande sån du menar med 500~ inlägg och bara ett halvår på nacken.

However, jag postar när jag känner att jag är väl insatt i ämnet och vet vad jag talar om.
Ta "Call of Duty Black Ops-tråden" som exempel har jag lite drygt 100 inlägg och det är väl därifrån jag fått en relativt hög postcount.

Tackochhej.
/Obvious
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här