2011-06-14, 22:58
Medlem
Indos avatar
Hej jag tänkte fråga om nån känner som jag:
Ibland när man Röker med vissa personer så tycker jag att stämningen är helt fel,Folk är ibland så jävla spända och seriösa och det smittar av sig.
Jag tycker alla bara ska vara chill och bara ta det lugnt.
Till exempel : Om man skulle råka röka spliffen lite sne , Då börjar alla : Din jävla idiot Vad gör du??
Bla bla Jävla färsking vad fan ! , Mycket att gnälla över eller hur? man kan ju fixa till den lika snabbt Sen ibland när man röker med folk när man själv inte har (Fast man har bjudit mycket förut) så kallar dom en snyltare osv..
ASSÅ VA FAN? Ska man inte va glad när man röker? jo det ska man.
Har kanske tre polare som är som jag resten är : Nervösa,Spända jävlar..
Blir så irriterad på att folk ska flippa ur om man råkar göra ett litet misstag,
Känns som om man ska övningsköra första gången när man är så jävla nervös för att inte tabba sig,Så känns det,Och det tycker inte jag är okej-
Är det nån som har vart med om nåt liknande?
Citera
2011-06-14, 23:03
Medlem
Jag brukar tycka om att den brinner rakt och att det inte ar for luftigt rullat. Man far ta at sig lite kritik ibland.

Men att kalla folk for snyltare osv. ar bara drygt och ohyffsat.

Men en sak jag hatar ar nar vissa roker typ halva jointen medan man sjalv tar 2-3 sma puffar for att fa den att ga runt flera ganger.

Dock tycker jag att stamningen alltid blir battre efter man delat en, folk hamnar pa samma niva ungefar.
Citera
2011-06-14, 23:11
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theteo
Jag brukar tycka om att den brinner rakt och att det inte ar for luftigt rullat. Man far ta at sig lite kritik ibland.

Men att kalla folk for snyltare osv. ar bara drygt och ohyffsat.

Men en sak jag hatar ar nar vissa roker typ halva jointen medan man sjalv tar 2-3 sma puffar for att fa den att ga runt flera ganger.

Dock tycker jag att stamningen alltid blir battre efter man delat en, folk hamnar pa samma niva ungefar.
Ja eller hur
Du: Vafan nu vart inte jag bäng ju.
Din polare: Hihihihihihi
Citera
2011-06-15, 02:30
Medlem
Djungelvrols avatar
jag skulle hellre röka själv hemma än att umgås med såna människor. byt stoner polare
Citera
2011-06-15, 10:13
Bannlyst
Polarna jag rökt med innan var det snarare tvärtom. Jag var den "största" stonern i gänget, handlade oftast och rökte mest, men snålade aldrig om folk ville ha.
Citera
2011-06-15, 10:32
Medlem
theshades avatar
När jag var 17 år träffade man ibland snorungar som höll på som du beskriver.
Är det dina vänner du pratar om så tycker jag synd om dig.
Citera
2011-06-15, 13:25
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
När jag var 17 år träffade man ibland snorungar som höll på som du beskriver.
Är det dina vänner du pratar om så tycker jag synd om dig.
Man kan inte kalla dom mina vänner direkt..
Det är bara folk man har kickat med ett antal gånger.
Citera
2011-06-15, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Man kan inte kalla dom mina vänner direkt..
Det är bara folk man har kickat med ett antal gånger.

DET var ju tur iallafall... fortfarande rätt deppigt att folk kan bete sig så... Vad har hänt med "sharing is caring", "spread the love" osv? Den lilla vänsterflummiga delen tyckte jag var rätt trevligt med att röka socialt.
Undvik dem i fortsättningen, kan de inte dela med sig utan att gnälla borde du inte dela med dem heller imo
Citera
2011-06-17, 18:37
Medlem
funkermanis avatar
hatar snål jävlar, jag bjuder alltid när jag väl har röka. det är alltid trevligt med lite sällskap.

jag var med en polare en vacker sommar dag för några år sedan, vi hade varit ute hela dagen och vill kicka en fet innan vi skulle hem. och som av en slump ringde en polare till min kompis. och hans polare hade en knatch som han ville röka med min polare. så vi möter upp han. och sen när vi träffar han och frågar vart vi ska gå då säger han att han har en så liten knatch och han vill inte att jag ska röka och han vill bara bjuda min kompis. detta säger han till mig rakt upp i ansiktet. hade vi inte varit mitt i stan så hade jag fan lappat till snubben och tagit hans bit. jävla idiot snubbe.
Citera
2011-06-17, 20:43
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funkermani
hatar snål jävlar, jag bjuder alltid när jag väl har röka. det är alltid trevligt med lite sällskap.

jag var med en polare en vacker sommar dag för några år sedan, vi hade varit ute hela dagen och vill kicka en fet innan vi skulle hem. och som av en slump ringde en polare till min kompis. och hans polare hade en knatch som han ville röka med min polare. så vi möter upp han. och sen när vi träffar han och frågar vart vi ska gå då säger han att han har en så liten knatch och han vill inte att jag ska röka och han vill bara bjuda min kompis. detta säger han till mig rakt upp i ansiktet. hade vi inte varit mitt i stan så hade jag fan lappat till snubben och tagit hans bit. jävla idiot snubbe.
VA!? är du allvarlig?
Shit,Jag hadde sagt Kom följ med mig in hit till Gränden(eller nåt annat undanskymt ställe),Jag har också lite röka vi kan ha ner mitt och ditt. sen hadde jag rånat honom,Dragit av han kläderna och sparkat ut han på gatan igen !
Gör så här: du träffar din polare när du har röka,Ber han ringa idioten och fråga om han vill va med på en.aa visst kommer idiotjäveln antagligen säga.Du rullar upp en stadig jävel och bjuder inte han på ett skit !
Om han frågar/Säger: passa den då! så fimpar du fanskapet i ögat !
Skit Skall Skit Ha!
mvh
Citera
2011-06-17, 20:49
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
VA!? är du allvarlig?
Shit,Jag hadde sagt Kom följ med mig in hit till Gränden(eller nåt annat undanskymt ställe),Jag har också lite röka vi kan ha ner mitt och ditt. sen hadde jag rånat honom,Dragit av han kläderna och sparkat ut han på gatan igen !
Gör så här: du träffar din polare när du har röka,Ber han ringa idioten och fråga om han vill va med på en.aa visst kommer idiotjäveln antagligen säga.Du rullar upp en stadig jävel och bjuder inte han på ett skit !
Om han frågar/Säger: passa den då! så fimpar du fanskapet i ögat !
Skit Skall Skit Ha!
mvh

Sluta vara en sån tönt. Personligen kan jag förstå snubben, det är hans röka. Han MÅSTE inte bjuda nån kompis kompis bara för att, speciellt inte om det är så lite att ingen av er kommer få en bra effekt av det utan bara ett litet småbuzz, när två stycken kan bli stekta istället.
Väx upp.
Citera
2011-06-17, 20:52
Medlem
De tar cannabis på för stort allvar.. de vill att det ska vara exakt som i filmerna säkert.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in